Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Marka przedsiębiorstwa turystycznego

    Charakterystyka

    Marka produktu jest jednym z istotnych elementów kształtujących działalność podmiotów na współczesnym konkurencyjnym rynku. Element ten traktowany jest jako część marketingowej struktury produktu. Należy jednak najpierw wyjaśnić pojęcie produktu, dla całkowitego zrozumienia istoty...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.11.2011 Znaków /5 263

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Charakterystyka pracy akwizytora

    Charakterystyka

    Praca akwizytora polega na bezpośrednim kontakcie sprzedawcy lub jego przedstawiciela z nabywcą lub jego przedstawicielem, który ma na celu informowanie i przekonywanie do zawarcia umowy kupna-sprzedaży lub umowy o wykonanie usługi.

    Akwizycja jako aktywna metoda zawierana transakcji (kontakt...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.11.2011 Znaków /3 588

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Informacja rynkowa

    Definicja

    Rynkowa informacja to wszelka treść, wiadomość przekazywana z rynku bądź na rynek, jest ona zleceniem, opisem, potrzebą lub decyzją uczestników rynku.

    Źródła pochodzenia rynkowej informacji źródła wtórne- pobierane z wcześniejszych, przeszłych zdarzeń lub pomiarów bezpośrednich lub...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /23.11.2011 Znaków /2 796

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Mechanizm rynkowy

    Charakterystyka

    Mechanizm rynkowy (mechanizm popytowo-podażowo-cenowy) - zespół zależności przyczynowo-skutkowych zachodzących między popytem, podażą i ceną.

    O mechanizmie rynkowym mówimy wtedy, gdy mamy na myśli wzajemne oddziaływanie elementów składowych rynku, przede wszystkim popytu, podaży...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /22.11.2011 Znaków /3 143

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dystrybucja masowa

    Charakterystyka

    Dystrybucja masowa - zakłada operowanie jednolitą kompozycja instrumentów marketingowych na całym rynku. Marketing masowy nie opiera się na różnicach dzielących potencjalnych klientów, lecz na ich cechach wspólnych. Marketing masowy jest strategia klasyczną, stosowaną głównie na rynku...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /20.11.2011 Znaków /3 374

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Błędy w polityce cenowej

    Charakterystyka

    Polityka cenowa to całokształt działań przedsiębiorstwa zmierzających do określenia miejsca i roli ceny oferowanego produktu. Jest nieodłącznie związana z realizowaną przez przedsiębiorstwo strategią marketingową. To najskuteczniejsze narzędzie służące zwiększaniu zysków...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /20.11.2011 Znaków /4 338

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing mix w zakresie usług non-profit

    Charakterystyka

    Marketing mix w zakresie usług non - profit to zbiór narzędzi marketingowych, które są stosowane przez organizację non-profit w dążeniu do realizacji zamierzonych celów wśród ludzi i społeczności.

    Wyróżnia go przede wszystkim to, że w przypadku organizacji dobroczynnych istnieje dwa...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /20.11.2011 Znaków /7 219

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rynek

    Definicja

    Z pojęciem rynku spotykamy się stosunkowo wcześnie a mianowicie już podczas procesu transformacji (przechodzenia z gospodarki naturalnej do towarowej), kiedy to po raz pierwszy można było mówić o wymianie jako elemencie szeroko rozumianego procesu gospodarowania.

    Wymiana ta miała początkowo...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.11.2011 Znaków /4 978

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kryteria doboru środków przekazu reklamy

    Charakterystyka

    Poszczególne rodzaje mediów posiadają odmienne właściwości. Świadomość tego pozwala wybrać najbardziej właściwe kanały komunikacji.

    Należy odpowiedzieć sobie na trzy pytania:

    Kto jest nabywcą oferowanego produktu Jakie najczęściej wykorzystuje media Za pomocą jakich mediów, w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.11.2011 Znaków /2 363

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing mix

    Definicja

    Marketing-mix to inaczej kompozycja marketingowa, jest więc kategorią o współzależnych elementach, które jako zintegrowany system oddziałują na zjawiska rynkowe.

    Wyróżniamy kilka koncepcji marketing-mix: najbardziej popularna to 4P, następnie formuła 4C, marketing mix dla usług 7P, również...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /15.11.2011 Znaków /5 188

    praca w formacie txt

Do góry