Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Dystrybucja detaliczna

    Charakterystyka

    Dystrybucja detaliczna - działalność związana ze sprzedażą, za pośrednictwem której towary i usługi trafiają do finalnych odbiorców. Detaliści, czyli pośrednicy w kanale dystrybucji dostarczają produkty konsumentom na ich użytek osobisty, przekazują także bardzo dużą ilość...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /10.12.2011 Znaków /4 298

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Model grawitacji detalu Reilly'ego

    Charakterystyka

    Model grawitacji detalu Reilly'ego (metoda wpływów lokalnych) jest jedną z najbardziej znanych metod badania zasięgu handlowego rynków regionalnych. Model oparty jest na prawie grawitacji handlu detalicznego Reilly'ego, które brzmi: "dwa ośrodki A i B przyciągają zakupy mniejszej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.12.2011 Znaków /2 887

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Opakowanie

    Definicja

    Jest uzupełnieniem 4 elementów mix|marketingu-mix.

    Stanowi element zintegrowany z produktem, zabezpieczający jego wartość użytkową, promujący wyrób, umożliwiający jego identyfikację. Z punktu widzenia ekologii opakowanie powinno być przyjazne dla środowiska tzn. możliwe do powtórnego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.12.2011 Znaków /2 885

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kanał dystrybucji

    Charakterystyka

    Dystrybucja jest procesem obsługi rynku obejmującym wszelkie decyzje i czynności związane z zapewnieniem łączności producenta z finalnymi nabywcami. Pośrednicy marketingowi tworzą kanał marketingowy, zwany również kanałem handlowym lub kanałem dystrybucji. Dystrybucja zapewnia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.12.2011 Znaków /5 533

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizowanie działalności marketingowej

    Charakterystyka

    Efektywność i skuteczność decyzji i działań rynkowych przedsiębiorstwa w dużym stopniu zależy od organizacji służb marketingowych. Właściwy podział pracy i uprawnień decyzyjnych, budowa systemu informacji marketingowych, reguły organizacyjnych zachowań i inne regulacje tego typu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /01.12.2011 Znaków /4 155

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Produkty wielokrotnej sprzedaży

    Charakterystyka

    Do produktów "wielokrotnej sprzedaży" zalicza się w szczególności : filmy, oprogramowania komputerowe, projekty typowe etc.

    Cechą charakterystyczną tych produktów jest to , że :

    powstają one w jednorazowym cyklu produkcyjnym wytworzony produkt bazowy ( np. tzw. kopia matka filmu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /30.11.2011 Znaków /1 546

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Etyka w marketingu

    Etyka w marketingu

    Etyka w marketingu skupia się na sferze moralnej interesów przedsiębiorstwa, poddając je ocenie według norm obowiązujących w danym państwie. Wynikiem tych działań mogą być dyrektywy etyczne wprowadzane w celu wytyczenia jasnych algorytmów postępowania pracowników w sytuacjach...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /29.11.2011 Znaków /2 703

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Obserwacja

    Obserwacja to niezauważalny, zamierzony i systematyczny sposób postrzegania badanych obiektów w ich naturalnych warunkach. Wśród niej wyróżniamy:

    Obserwacja skategoryzowana, w której badacz posiada przygotowany kwestionariusz lub schemat i obserwuje zjawiska pod kątem danych z arkuszu, Obserwacja...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /29.11.2011 Znaków /862

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Agencja reklamowa

    Charakterystyka

    Jest to taka jednostka organizacyjna, którą charakteryzuje niezależność, a w jej skład wchodzą ludzie biznesu i personel kreatywny. Przygotowują, opracowują i umieszczają oni reklamę w środkach przekazu. Działają na zlecenie sprzedających, którzy poszukują potencjalnych klientów na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.11.2011 Znaków /3 141

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Orientacje przedsiębiorstw w marketingu

    Charakterystyka

    Rozwój marketingu związany był ze zmianami jakie towarzyszyły działalności przedsiębiorstw i ich ewolucji w przemianach gospodarki rynkowej. Zachowania przedsiębiorców podyktowane były pojawiającymi się czynnikami, które powodowały przyjęcie przez przedsiębiorstwa nowych orientacji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.11.2011 Znaków /3 692

    praca w formacie txt

Do góry