Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Metody pozyskiwania informacji z rynku

    Charakterystyka

    We współczesnym świecie mamy ogromne możliwości pozyskiwania informacji, dlatego też ważny jest wybór metod i źródeł, ponieważ ich nadmiar może prowadzić do chaosu i dezorientacji. Każde przedsiębiorstwo musi dopasować do danego problemu zakres wykorzystywanych źródeł, ponieważ...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.12.2011 Znaków /4 460

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Preferencje konsumenta

    Charakterystyka

    Wybory dokonywane prez konsumentów nie tylko zależą od jego możliwości finansowych, ale także od pragnień i chęci. Podczas podejmowania decyzji o sposobie wydawania posiadanych pieniędzy istotną rolę odgrywa także gust konsumenta.

    Plan konsumpcji każdego konsumenta można...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.12.2011 Znaków /2 981

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Telemarketing

    Definicja

    Jest to jedna z odmian bezpośredni|marketingu bezpośredniego której zadaniem jest nakłanianie nabywców do zakupu produktu lub usługi przez telefon lub za pośrednictwem usługi center|call center. Telemarketing pomaga firmom zwiększyć zyski, zmniejszyć koszty sprzedaży i bardziej zadowolić...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /23.12.2011 Znaków /2 419

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    B2C

    Charakterystyka

    B2C (ang. Business to Customer) to wykorzystanie środków elektronicznych do zawierania transakcji pomiędzy sprzedawcami a klientami indywidualnymi.

    Polega na sprzedaży produktów przez firmy konsumentom. Obejmuje wszelkie aspekty elektronicznego biznesu na płaszczyźnie kontaktów z...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /23.12.2011 Znaków /3 658

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Metody przyciągania klientów w internecie

    Charakterystyka

    Obecnie Internet jest jednym z najważniejszych narzędzi stosowanych do walki z konkurencją. Jednak, aby odnieść upragnione efekty, przedsiębiorstwo musi stosować odpowiednie metody skutecznego marketingu. Mimo relatywnie niskich kosztów promocji internetowej, bez praktycznej wiedzy na ten...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /20.12.2011 Znaków /6 933

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dyferencjacja

    Charakterystyka

    Dyferencjacja (łc.differentia - rozmaitość, różnica)

    wytwarzanie i oferowanie takiego produktu lub usługi, który różni się (nie tylko ceną) od już istniejących na rynku i różnicę tę rynek jest w stanie dostrzec. Również umiejętność wyłonienia swojego produktu spośród innych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.12.2011 Znaków /2 952

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Franchising

    Charakterystyka

    Franchising po raz pierwszy pojawił się w średniowieczu w Wielkiej Brytanii. Był stosowany jako swoista forma zezwolenia (prawa "franchiso") wydawana przez rząd dostojnikom kościelnym do poboru podatków lokalnych w zamian za stosowną opłatę. Na przełomie XVIII i XIX wieku franchising...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.12.2011 Znaków /6 308

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ekologiczne uwarunkowania zachowań konsumentów

    Charakterystyka

    Jedną z podstawowych przyczyn degradacji środowiska naturalnego jest niezrównoważona konsumpcja. Stopień nierównowagi jest tym większy , im wyższy poziom uprzemysłowienia. Rozwój konsumpcjonizmu zagraża również środowisku w Polsce, tym bardziej że dynamicznemu napływowi towarów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.12.2011 Znaków /4 398

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia niszy rynkowej

    Charakterystyka

    Niszę rynkową definiuje się jako wąską grupę klientów, którzy szukają ściśle określonych korzyści. Mają oni wyraźnie sprecyzowane potrzeby i gotowi są zapłacić wyższą cenę za określony produkt (usługę), czy też jego jakość, aby je zaspokoić.

    Strategia niszy rynkowej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /14.12.2011 Znaków /2 785

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Popyt turystyczny

    Charakterystyka

    Popyt turystyczny jest to suma towarów, dóbr i usług turystycznych, które turyści są skłonni nabyć przy określonym poziomie cen. Specyficzną cechą popytu turystycznego jest to, ze kupowanie dóbr turystycznych oznacza nabycie prawa do korzystania z takich dóbr jak słońce, czy czyste...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /10.12.2011 Znaków /11 573

    praca w formacie txt

Do góry