Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Modele sprzedaży w internecie

    Aukcje internetowe

    Aukcje internetowe - rodzaj aukcji przeprowadzanej za pośrednictwem Internetu. Punktem wyjścia jest zwykle cena wywoławcza, od której zaczyna się licytacja, czyli zgłaszanie przez potencjalnych nabywców coraz wyższej ceny za oferowany towar. Zakupu dokonuje podmiot, który w ramach...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /05.01.2012 Znaków /7 407

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozycjonowanie produktu i firmy

    Pozycjonowanie produktu

    Pozycjonowanie produktu- są to działania prowadzące do tego, aby w świadomości konsumentów docelowych produkt zajął określone, wyróżniające i pożądane miejsce w porównaniu z produktami konkurencji. Pozycjonowanie jest więc wykreowaniem takiego wizerunku produktu który...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.01.2012 Znaków /3 687

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dystrybucja poprzez hurtowników

    Charakterystyka

    Dystrybucja poprzez hurtowników - polega na powierzeniu przez producentów dystrybucji pośrednikom zwanym hurtownikami. Dzięki hurtownikom producenci mogą dotrzeć ze swoimi towarami do dużej grupy detalistów. Wykorzystując hurtowników ułatwia się wejście producenta na rynek i zmniejsza...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /01.01.2012 Znaków /3 834

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rękojmia

    Definicja

    Rękojmia jest szczególnym rodzajem odpowiedzialności majątkowej z mocy prawa za dostarczenie towarów lub usług z wadami i dotyczy zarówno rzeczy nowych, jak i używanych. Odpowiedzialność ta ma charakter obiektywny, absolutny i niezależny od winy czy też wiedzy sprzedawcy (W. Jaślan 1994...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /31.12.2011 Znaków /2 729

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia dywersyfikacji równoległej

    Charakterystyka

    Strategia dywersyfikacji - wiąże się z poszukiwaniem nowych możliwości poprzez wprowadzenie nowych (dotychczas nieistniejących w ofercie przedsiębiorstwa) produktów na nowe rynki. Strategia dywersyfikacji jest jedną z najbardziej ryzykownych i kosztochłonnych strategii, wymaga nakładów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /29.12.2011 Znaków /3 286

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Proces akwizycji

    Etapy

    Proces akwizycji to ciąg następujących po sobie etapów służących osiągnięciu celu jakim jest zdobycie nowych klientów oraz doprowadzenie do transakcji lub też uzyskanie zamówień od potencjalnych nabywców.

    Możemy wyróżnić siedem elementów, które składają się na proces sprzedaży, są...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /29.12.2011 Znaków /5 781

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kalkulacja cen na podstawie kosztu jednostkowego

    Charakterystyka

    Koszty są podstawą ustalenia wysokości cen. Producent kalkulując cenę dąży do pokrycia przez nią poniesionych kosztów oraz uzyskania zysku. Znajomość kosztów przy podejmowaniu decyzji cenowych jest niezbędna dla określenia opłacalności poszczególnych opcji cenowych. Z marketingowego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /27.12.2011 Znaków /1 685

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia prewencyjnego kształtowania cen

    Charakterystyka

    Strategia ta polega na stosowaniu niskich cen po to, aby zapobiegać wchodzeniu na rynek potencjalnym konkurentom lub zniechęcić ich do tego. Efektem takich działań jest to, że na rynku dominują ceny nieatrakcyjne dla potencjalnych konkurentów.

    Zastosowanie

    Strategia ta jest szczególnie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /26.12.2011 Znaków /1 208

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zarządzanie sieciami dostaw

    Charakterystyka

    Zarządzanie sieciami dostaw (proces zarządzania dostaw|łańcuchem dostaw) to szkieletowa definicja logistyki sformułowana w roku 1991 przez brytyjski Instytut Logistyki i Zarządzania Dystrybucją działający w ramach jednego z Komitetów EWG. W ramach koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /26.12.2011 Znaków /4 585

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ograniczenia handlu elektronicznego

    Charakterystyka

    W dobie globalizacji, która jest dominującym kierunkiem rozwoju gospodarki światowej, rozumianej jako ewolucyjne, konsekwentne zbliżanie się do stanu "gospodarki bez granic", kluczowym elementem jest handel bez ograniczeń. W handlu międzynarodowym granice jeszcze istnieją i bardzo często...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /25.12.2011 Znaków /2 717

    praca w formacie txt

Do góry