Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Na czym polega specyfika marketingu usług?

    Usługa – sprowadza się do różnorodnych trudnych do zmierzenia korzyści oferowanych nabywcy i subiektywnie przez niego ocenianych.

    Cechy usług pod kątem ich wpływu na możliwości stosowania marketingu:

    1) Niematerialny charakter usługi (usługa jest czynnością)

    2) Nierozdzielność usługi z osoba...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /2 806

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Co to jest marketing mix?

    Marketing mix – elementy marketingowe, składniki marketingu mix. Instrumenty oddziaływania na rynek wykorzystywane przez przedsiębiorstwo w celu osiągnięcia celów marketingowych. Najczęściej działania te dotyczą czterech elementów:

    - produkty - ceny- dystrybucji- promocji

    dodatkowo:- personel- fizyczne...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /1 218

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Czym różni się orientacja marketingowa od orientacji sprzedażowej?

    ORIENTACJA MARKETINGOWA – koncentracja na oszacowaniu możliwości umieszczenia nowego produktu na rynku jeszcze przed podjęciem produkcji; wzrost znaczenia badań rynku i marketingu mix.

    ORIENTACJA SPRZEDAŻOWA – koncentracja na najkorzystniejszym ulokowaniu już wyprodukowanych towarów; rosnące znaczenie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /382

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Czym różni się orientacja marketingowa od orientacji produkcyjnej?

    ORIENTACJA MARKETINGOWA – koncentracja na oszacowaniu możliwości umieszczenia nowego produktu na rynku jeszcze przed podjęciem produkcji; wzrost znaczenia badań rynku i marketingu mix.

    ORIENTACJA PRODUKCYJNA – koncentracja na organizacyjno-technicznych problemach produkcji, podwyższeniu jakości, obniżce...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /356

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Proszę zdefiniować istotę marketingu

    System funkcjonowania firm na rynku dający jej możliwość osiągnięcia sukcesu nie jest jednoznacznie zdefiniowany. Pojęcie marketingu ulega ciągłym zmianom. Oto kilka definicji tego procesu:

    I. MARKETING – autor J. CARMAN, K. UHE

    Proces społeczno – gospodarczy mający na celu poznanie przyszłej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /2 641

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Portal informacyjny przedsiębiorstwa

    Charakterystyka

    Są to przede wszystkim rozwinięte narzędzia do zarządzania treścią (wspomniane już wcześniej) dostosowane do potrzeb wewnętrznych przedsiębiorstwa.

    Portal informacyjny jest elektronicznym odpowiednikiem zakładowej tablicy ogłoszeń, rozbudowany o możliwości interakcji czytelnika z...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /11.01.2012 Znaków /1 172

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ceny w wymianie międzynarodowej

    Charakterystyka

    Cena jako element marketingu pełni podobne funkcje do funkcji wypełnianych przez inne instrumenty marketingu i działania marketingowego. To podobieństwo funkcji ujawnia się przed wszystkim w sferze stosunków przedsiębiorstwa z jego otoczeniem rynkowym. Wszystkie instrumenty marketingu i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.01.2012 Znaków /5 176

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wymagania dla witryn internetowych

    Charakterystyka

    Połączenie funkcjonalności z estetyką witryny jest trudne, jednakże możliwe. Aby osiągnąć satysfakcjonujący wynik, witryna musi działać i być skonstruowana w odpowiedni sposób.

    Przede wszystkim należy określić cel realizowanego projektu, poznać potrzeby, przyzwyczajenia adresatów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.01.2012 Znaków /4 936

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Model AKLPCP

    Charakterystyka

    Model AKLPCP Lavidge'a - Steinera (model hierarchii efektów) jest jednym z modeli hierarchii reakcji odbiorcy na docierające do niego formy przekazu reklamowego. Model bazuje na koncepcji świadomego uczenia się, gdzie nabywca (osoba cechująca się znacznym zaangażowaniem w uzyskanie informacji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.01.2012 Znaków /3 927

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Portal korporacyjny

    Charakterystyka

    Portal korporacyjny , to platforma informatyczna, która integruje systemy i technologie informatyczne, dane, informację i wiedzę, funkcjonujące w organizacji oraz jej otoczeniu, w celu umożliwienia użytkownikom spersonalizowanego i wygodnego dostępu do danych, informacji, wiedzy, stosownie do...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /05.01.2012 Znaków /2 817

    praca w formacie txt

Do góry