Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Dlaczego nadawca reklamy musi się liczyć ze zjawiskiem błędu percepcyjnego odbiorców i jak może mu zapobiegać?

    Każda osoba może postrzegać dany produkt inaczej. Jest to wynikiem percepcji procesu w wyniku, którego jednostka wybiera, organizuje i interpretuje informacje w celu stworzenia przekonywującego obrazu ze względu na to, że przeciętny konkurent funkcjonuje w złożonym środowisku, może interpretować...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /1 932

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wymień główne uwarunkowania percepcji haseł reklamowych?

    Wyróżnia się 6 głównych elementów skuteczności kampanii reklamowej

    1) uzyskanie pewności (przez badanie rynku), że istnieje zapotrzebowanie na to co pragniesz reklamować

    2) jasne zdefiniowanie celów reklamy- po co?

    3) użycie właściwych środków-gdzie?

    4) odpowiednie rozplanowanie w czasie- kiedy?

    5)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /549

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jakie są metody oceny skuteczności polityki promocji?

    Pomiar i ocena skuteczności promocji powinna dotyczyć:

    -efektów sprzedażnych mierzalnych tj. wzrostu sprzedaży (o ile wzrosła /spadła sprzedaż wyników określonych kanałów promocyjnych).

    -efekt mierzalny- wprost korzysta się z pomocy wartości sprzedaży np. znajomości firmy, logo, marek na rynku...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /417

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Omów związki promocji z produktem

    Faza wprowadzenia produktu na rynek cechuje się wolnym wzrostem sprzedaży oraz znacznym wysiłkiem firmy dążącej do wzmocnienia i ugruntowania pozycji produktu na rynku, a wiąże się to z wysokimi kosztami. Promocja na tym etapie ma przede wszystkim informować o tym nowym produkcie. Adresatami są w dużym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /1 805

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Scharakteryzuj narzędzia polityki promocji

    Reklama – jest płatną formą nieosobliwej prezentacji i promocji produktu lub usług przez określonego nadawcę. Cele reklamy:

    a) przyciągnięcie uwagi

    b) wzbudzenie zainteresowania produktem, marką, itp.

    c) wzbudzenie pożądania, pragnienia, posiadania

    d) wzbudzenie zakupu

    e) akcja dokonania...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /3 763

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Przedstaw rolę promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa

    Strategia marketingowa – jest strategią funkcjonowania związaną z działaniami marketingowymi firmy stanowi wyraz jej misji z zachowaniem się na rynku. W procesie tworzenia strategii marketingowej wyróżnia się kilka faz, jedną z nich jest kompozycja marketingowa mix, do której zalicza się promocję.

    Celem...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /707

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Na czym polega metoda „Just in time”?

    Just in time – JIT- idealna harmonia podaży i popytu( produkcja bezzapasowa).

    Coraz wieksza liczba przedsiębiorstw przemysłowych na całym świecie zaczyna stosować system dostaw JIT, ograniczając znaczenie zapasów, elementów produkcyjnych, które maja być użyte w najbliższych godzinach lub dniach, ścisła...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /971

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jakie są korzyści stron umowy franchisingowej?

    Umowa franchisingowa – trwała integracja uczestników kanału w celu efektywnej obsługi rynku.

    Franchising – długoterminowe pozwolenie (licencja, zgoda, franchise) udzielone umownie przez franchisingodawcę, a polegające na możliwości używania handlowych nazw, znaków towarowych i biznesowych systemów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /3 407

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kiedy stosuje się dystrybucję ekstensywną, selektywną i ekskluzywną?

    Szerokość kanałów określają opcje:

    Dystrybucja ekstensywna – stosuje się ją do określenia produktów często i powszechnie nabywanych

    ( produkt nabywany i dostępny wszędzie, łatwość nabycia, produkt tani, trwały, codziennego użytku).

    Dystrybucja selektywna – producent celowo ogranicza liczbę...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /935

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jaki wpływ na rodzaj kanałów wywierają cechy produktów?

    Wpływ cech produktów na kształt kanału dystrybucji:

    Kanał dystrybucji opisują parametry: długość i szerokość

    Długość – to ilość ogniw ( pośredników)

    Szerokość – to ilość produktów na poszczególnych szczeblach obrotu

    Najważniejsze cechy produktów wpływające na długość kanału...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Bartosz Dodano /11.01.2012 Znaków /773

    praca w formacie txt

Do góry