Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Dostawca

    Charakterystyka

    Dostawca - jest to podmiot, organizacja, który ma za zadanie dotransportować określone dobra odpowiednim odbiorcom, objęty umową zawartą z odbiorcą towarów. (Griffin , Ricky W. Podstawy zarządzania organizacjami, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001 str. 111-112). Dostawcą może być...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /20.01.2012 Znaków /2 770

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kontrola kosztów marketingu

    Charakterystyka

    Jeżeli przedmiotem kontroli i analizy są koszty marketingowe to wskaźniki struktury, dynamiki oraz analiza odchyleń umożliwi sformułowanie podstawowych tendencji w kształtowaniu się tych kosztów. Bazą odniesienia jest wielkość kosztów w poprzednich okresach oraz planowane limity...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.01.2012 Znaków /4 012

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Środki przekazu reklamy

    Charakterystyka

    Środki przekazu reklamy- to narzędzia służące do masowego komunikowania się w celu dostarczenia informacji reklamowych do bardzo licznych i zróżnicowanych odbiorców.

    Odbiorca to podmiot, który oczekuje aby przekaz reklamowy był we właściwy sposób do niego skierowany. Narzędzia które...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.01.2012 Znaków /5 954

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zasady prezentacji produktu

    Charakterystyka

    Prezentacja produktu polega na przedstawieniu zalet i korzyści danego przedmiotu potencjalnemu kupującemu. Jest jednym z etapów procesu sprzedaży, podczas którego sprzedawca przedstawia wybraną propozycję. Głównym jej celem jest sprzedaż produktu klientowi.

    Na samym początku należy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /18.01.2012 Znaków /4 517

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rachunek kosztów cyklu życia produktu

    Charakterystyka

    Rachunek kosztów cyklu życia produktu - obejmuje przewidywane koszty, które zostaną poniesione w czasie całego cyklu życia danego wyrobu, a także zyski osiągane z jego sprzedaży.

    W tradycyjnym rachunku kosztów rentowności sprzedaży określonego dobra często opuszcza się dwie fazy. Nie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.01.2012 Znaków /4 761

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Biuro obsługi klienta

    Charakterystyka

    Biuro obsługi klienta (w skrócie BOK) jest to całość infrastruktury (społecznej i technicznej) stworzonej przez przedsiębiorcę w celu komunikacji z klientem, która odbywa się za pomocą środków komunikacji, przede wszystkim poprzez środki komunikacji indywidualnej, takie jak telefon...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.01.2012 Znaków /2 665

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Prawo Moore'a

    thumb|350px|Wzrost liczby tranzystorów w procesorach Intel do 2004 roku

    Prawo Moore'a - to sformułowane w 1965 roku przez Gordona Moora prawo, które w obecnej formie mówi, że liczba tranzystorów w układzie elektrycznym podwaja się co 18-24 miesiące.

    Historia

    Gordon Moor jest jednym z założycieli firmy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.01.2012 Znaków /3 351

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy zachęt cenowych

    Charakterystyka

    Zachęty cenowe są to bodźce stosowane względem zarówno konsumentów jak i hurtowników oraz detalistów. Ich celem jest zwrócenie uwagi na dany produkt i nakłonienie do jego zakupu, przechwycenie nowych rynków zbytu, a także wyrobienie w kliencie lojalności wobec dostawcy konkretnego dobra...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.01.2012 Znaków /1 956

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Popyt inwestycyjny

    Charakterystyka

    Popyt inwestycyjny - związany jest z planowanymi przez przedsiębiorstwa działaniami polegającymi na powiększeniu jego trwałe|zasobu trwałego tj. np. zakup maszyn i urządzeń oraz obrotowe|zasobu obrotowego, czyli powiększenie stanu zapasów.

    Źródła popytu inwestycyjnego

    Zależy on...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /14.01.2012 Znaków /2 568

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Efekt silniejszego

    Charakterystyka

    Efekt Silniejszego (Bandwagon Effect) jest to zachowanie wynikające z ludzkiej psychologii i polegające na postępowaniu tak jak robią to inni. Ludzie wierzą, ze jeśli jakaś grupa osób zachowuje sie w podobny sposob, zachowanie takie musi byc słuszne i oni też robią podobnie.  Zachowanie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /13.01.2012 Znaków /1 205

    praca w formacie txt

Do góry