Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Luka dochodowa

    W ostatnich dziesięcioleciach duża część świata ubożała, a nie bogaciła się. Chociaż zarobki wzrosły, realna siła nabywcza spadła, a dotyczyło to szczególnie mniej wykwalifikowanej siły roboczej. W Stanach Zjednoczonych wiele gospodarstw domowych zdołało utrzymać swoją siłę

    nabywczą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /4 330

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Gospodarka zglobalizowana

    Gospodarka światowa przeszła radykalną transformację w ostatnich dwóch dekadach. Odległości geograficzne i różnice kulturowe znacznie się zmniejszyły wraz z pojawieniem się samolotów odrzutowych. faxów, ogólnoświatowych łączy komputerowych i telefonicznych oraz telewizji satelitarnej. To skurczenie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /6 371

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Krytyczna rola marketingu w organizacjach i w społeczeństwie

    Każde dziesięciolecie zmusza zarząd firmy do świeżego spojrzenia na jej cele. strategie i taktykę. Szybko dokonujące się zmiany mogą z łatwością sprawić, że wczorajsze właściwe zasady prowadzenia biznesu dzisiaj stają się nieaktualne. I lenry Ford utrzymywał produkcję czarnego modelu T...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 716

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Technologia FLASH

    Charakterystyka

    FLASH jest to technologia do tworzenia zaawansowanych animacji komputerowych na zasadzie klatek kluczowych, a następnie jej implementacji do języka programowania ActionScript, który nadaje animacjom interaktywność. Jej główne cechy to:

    Flash wykorzystuje grafikę wektorową, która...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /02.02.2012 Znaków /4 599

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Towar

    Charakterystyka

    W historii gospodarczej społeczeństw wyróżniamy dwie formy produkcji społecznej: gospodarkę naturalną i gospodarkę towarową. Formy te różnią się celami działania podmiotów gospodarczych oraz charakterem więzi między nimi.

    W gospodarce naturalnej producenci produkują w celu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /01.02.2012 Znaków /2 754

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Asortyment produktów

    Asortyment produktów

    Asortyment produktów (product mix, product assortment) – jest to zestaw wszystkich typów i gatunków produktów oferowanych nabywcom przez dane przedsiębiorstwo lub jego jednostki. Może być także rozumiany jako zestawienie produktów oferowanych przez całą gałąź przemysłu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /31.01.2012 Znaków /1 952

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Inflacja nieoczekiwana

    Charakterystyka

    Pojawianie się zjawisk inflacyjnych możemy przewidzieć, jak i pojawić się mogą całkiem niespodziewanie, a w raz z nią równie niespodziewanie pojawiają się problemy.

    Kiedy ceny wzrastają niespodziewanie, posiadacze aktywów, których wartość jest wyrażona w wartościach nominalnych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /29.01.2012 Znaków /2 332

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Prawo malejących przychodów

    Charakterystyka

    Prawo malejących przychodów polega na tym, iż w miarę dodawania dodatkowych porcji jakiegoś czynnika, przy utrzymywaniu innych czynników bez zmian, będziemy uzyskiwać coraz mniej dodatkowego produktu. Inaczej formułując te prawo, krańcowy produkt każdej jednostki czynnika zmniejsza się...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /28.01.2012 Znaków /2 341

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia produktowa

    Charakterystyka

    Strategia produktu jako podstawa zarządzania przedsiębiorstwem.

    Strategia jest jednym z najważniejszych instrumentów zarządzania drugiej połowy

    XX wieku.(Haffer M., 1998, s.61)

    W celu zapewnienia maksimum korzyści, wiele firm stosuje efektywne strategie

    i taktyki w zarządzaniu innowacjami...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.01.2012 Znaków /3 264

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia promocji

    Definicja

    Promocja to zbiór wszystkich środków, za pomocą których przedsiębiorstwo przekazuje otoczeniu informacje o swojej działalności, produktach i usługach.

    Charakterystyka

    Promocja wpływa na szybkość sprzedaży produktów przedsiębiorstwa, ma także znaczenie dla wytworzenia oraz utrwalenia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /22.01.2012 Znaków /2 847

    praca w formacie txt

Do góry