Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Koncepcja marketingu społecznego W sektorze biznesu

    W sektorze biznesu znaczenie marketingu docierało do świadomości różnych przedsiębiorstw w różnym tempie. General Flectric, General Motors. Procter & Gamble i Coca-Cola byli prekursorami. Marketing najszybciej rozprzestrzenia się wśród przedsiębiorstw oferujących pakowane dobra konsumpcyjne...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 010

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja marketingu społecznego

    W ostatnich latach często pojawiają się pytania, czy koncepcja marketingowa jest właściwą filozofią w epoce zagłady środowiska, niedostatku surowców, gwałtownego wzrostu liczby ludności, głodu i biedy na świecie oraz zaniedbaniu świadczeń społecznych.20 Czy przedsiębiorstwa. które zaspokajają...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /6 359

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pięć etapów powolnego uczenia się marketingu bankowego

    Przed laty banki nie rozumiały znaczenia marketingu. Budynek banku był budowany na podobieństwo świątyni greckiej, z zamiarem wywarcia wrażenia, co do jego ważności i trwałości. Wnętrze było surowe, a kasjerzy rzadko się uśmiechali. Pewien urzędnik zajmujący się kredytami urządził swoje biuro...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /3 024

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZORGANIZOWANY OPÓR

    Niektórym działom przedsiębiorstwa, w szczególności działom produkcji, finansowemu i badawczo-rozwojowemu, nie podoba się, że marketing rośnie w siłę. ponieważ zagraża to ich pozycjom w organizacji. Na początku funkcję marketingowa odbiera się jako jedną z kilku rów nie ważnych funkcji biznesu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 386

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    W jaki sposób Jan Carlzon wprowadzał marketing w Skandynawskich Liniach Lotniczych?

    Kiedy w roku 1980 Jan Carlzon przejmował zarząd nad Skandynawskimi Liniami Lotniczymi przedsiębiorstwo przynosiło straty. Parę lat wcześniej kierownictwo próbowało rozwiązać ten problem obniżając koszty. Carlzon uznał to za złe rozwiązanie. Według niego przedsiębiorstwo musiało poszukać nowych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /4 800

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    RENTOWNOŚĆ

    Celem koncepcji marketingowej jest pomcx' organizacjom w osiągnięciu jej celów. W przypadku firm prywatnych głównym celem jest zysk. w przypadku organizacji typu non-profit i organizacji publicznych - przetrwanie i zebranie środków wystarczających do prowadzenia dalszej działalności. Sprawą kluczową...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /5 392

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARKETING SKOORDYNOWANY

    Niestety nie wszyscy pracownicy przedsiębiorstwa są przeszkoleni i jednakowo motywowani do pracy dla klienta. Pewien inżynier skarżył się, że sprzedawcy „zawsze chronili klienta a nie myśleli o interesie przedsiębiorstwa"! Posunął się nawet dalej oskarżając klientów o „proszenie o zbyt wiele"...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /5 356

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    POTRZEBY KLIENTA

    Przedsiębiorstwo może w sposób właściwy zdefiniować swój rynek docelowy, lecz nie zrozumieć w pełni potr/.eb klientów. Rozważmy następujący przykład:

    duże przedsiębiorstwo branży chemicznej wynalazło nową substancję, która po stwardnieniu przypominała w wyglądzie marmur. Szukając dla niej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /7 912

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    RYNEK DOCELOWY

    Żadne przedsiębiorstwo nie może działać na wszystkich rynkach i zaspokajać każdej potrzeby. Na obszernym rynku nie może ono działać w sposób właściwy: nawet taki potentat jak IBM nie jest w stanie przetworzyć każdej informacji. Najlepszym rozwiązaniem dla firmy jest staranne zdefiniowanie rynku...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /1 254

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja marketingowa

    Koncepcja marketingowa jest filozofią biznesu odmienną od poprzednich. Jej zasadnicze założenia skrystalizowały się w połowie lat 50-ych.15

    • Koncepcja marketingowa opiera się na założeniu, że klucz do osiągnięcia celów organizacji leży w określeniu potrzeb i wymagań rynków docelowych oraz...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 229

    praca w formacie txt

Do góry