Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    ROZPOZNANIE POTRZEB

    Proces zakupu zaczyna się. kiedy nabywca rozpoznaje problem lub potrzebę. Nabywca odczuwa, że jest pewna różnica między stanem, w jakim się znajduje a stanem pożądanym. Potrzeba może być wywołana przez bodźce wewnętrzne lub zewnętrzne. W tym pierwszym przypadku, któraś z normalnych potrzeb...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 511

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Fazy w procesie podejmowania decyzji zakupu

    Przekonaliśmy się jednakże, że niekoniecznie musi to mieć miejsce, szczególnie w przypadku produktów charakteryzujących się niskim zaangażowaniem. Konsumenci mogą opuścić którąś z faz lub zmienić ich kolejność. Na przykład, konsument kupujący tę samą co zwykle markę pasty do zębów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /898

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badanie procesu podejmowania decyzji zakupu

    Rozumiejące rynek przedsiębiorstwa badają proces podejmowania decyzji zakupu, jaki ma meisce w ich kategorii produktu. Pytają one konsumentów, kiedy po raz pierwszy zapoznali się z ćaną kategorią produktów i markami, jakie są ich przekonania o różnych markach, jak bardzo są zaangażowani w zakup...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 937

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZACHOWANIE RUTYNOWE

    Wiele produktów jest nabywanych przy słabym zaangażowaniu ze strony konsumenta i braku istotnych różnic miedzy markami. Rozważmy zakup soli. Konsumenci wykazują niewielkie zaangażowanie zakupem tej kategorii produktu. Idą do sklepu i sięgają po jakąś markę. Jeśli ciągle sięgają po tę samą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /2 707

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZACHOWANIE REDUKUJĄCE DYSONANS

    Czasami konsument jest silnie zaangażowany przy zakupie, ale nie zauważa wielu różnic między markami. Silne zaangażowanie wynika z tego, że zakup jest drogi, dokonywany rzadko i związany z ryzykiem. W tym przypadku nabywca wybierając się na zakupy, <xlwiedzi wiele sklepów, aby zobaczyć jaka oferta...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 474

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KOMPLEKSOWE ZACHOWANIE PRZY ZAKUPIE

    Zachowanie konsumentów w procesie dokonywania zakupów jest bardziej kompleksowe, kiedy są oni silnie zaangażowani i świadomi istotnych różnic między markami. Konsumenci są silnie zaangażowani dokonując zakupu wtedy, kiedy towar jest drogi, a zakup dokonywany relatywnie rzadko, związany z ryzykiem oraz...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 586

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Role w procesie zakupu

    W przypadku wielu produktów łatwo jest określić nabywcę. Na przykład, mężczyźni zwykle sami wybierają tytoń dla siebie, a kobiety rajstopy. Z kolei w przypadku innych produktów, rr. -żerny mówić o podmiocie podejmujący w decyzje, składającym się z więcej niż z jednej osoby. Rozważmy wybór...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 997

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Przepływy towarów w systemie logistycznym

    Charakterystyka

    Towary w postaci nabywanych surowców, materiałów, a także półproduktów pochodzących od dostawców wyróżniane są obok ludzi, energii i informacji wśród elementów zasilania na wejściu do logistyczny przedsiębiorstwa|systemu logistycznego przedsiębiorstwa. Działalność logistyczna...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.02.2012 Znaków /2 967

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing usług bankowych

    Charakterystyka

    Marketing usług bankowych to działalność mającą na celu poznanie potrzeb rynku i klientów, pozyskanie ich, utrzymanie jako stałych odbiorców usług danego banku, a także kształtowanie ich postaw, dostosowanych do zmieniających się sytuacji rynku usług finansowych.

    Cechy usług...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.02.2012 Znaków /12 564

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Efekt sieci

    Charakterystyka

    "Efekt zewnętrzny sieci ma miejsce wówczas, gdy wartość produktu lub usługi dla użytkownika jest zdeterminowana przez to, ilu konsumentów korzysta z tego produktu/usługi. Jednym ze skutków występowania tego efektu jest to, że każdy dodatkowy użytkownik sieci przynosi korzyści...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /05.02.2012 Znaków /1 994

    praca w formacie txt

Do góry