Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    POPYT INDUKOWANY (POCHODNY)

    Popyl na dobra produkcyjne jest pochodną popytu na dobra konsumpcyjne. Tak w ięc. surowe skóry zwierzęce nabywane są dlatego, że konsumenci (indywidualni nabywcy) kupują buty, portfele i inne wyroby ze skóry. Jeśli popyt na dobra konsumpcyjne maleje, zmniejsza się także popyt na wszystkie dobra...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /488

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    GEOGRAFICZNA KONCENTRACJA NABYWCÓW

    Więcej niż połowa nabywców krajowych dóbr produkcyjnych w USA zlokalizowana jest w siedmiu stanach: Nowym Jorku. Kalifornii. Pensylwanii, Ilinois. Ohio. New Jersey i Michigan. Przemysły: naftowy, stalowy i wyrobów gumowych wykazują jeszcze większą koncentrację geograficzną. Także większość...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /808

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WIĘKSI NABYWCY

    Rynki biznesowe charakteryzują się na ogół wysokim wskaźnikiem koncentracji zakupów; często kilku dużych nabywców dokonuje większości zakupów. W przemysłach: samochodowym, tytoniowym. silników lotniczych i włókien naturalnych, czterej najwięksi wytwórcy dostarczają w USA ok. 70% całkowitej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /367

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    BLISKIE ZWIĄZKI POMIĘDZY DOSTAWCĄ I NABYWCĄ

    Ze względu na mniejszą ilość dużych klientów oraz ich dominację nad dostawcami, można zaol> serwować bliskie związki pomiędzy klientami i sprzedawcami. Od dostawców często oczekuje się. by dostosowali swą ofertę do indywidualnych wymagań klienta. Zamówienia trafiają do tych dostawców, którzy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /657

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MNIEJSZA LICZBA NABYWCÓW

    Sprzedawca na rynku przedsiębiorstw współpracuje zwykle z dużo mniejsza liczba nabywców niż sprzedawca na rynku konsumentów. Los Goodyeara (producenta opon) zależy w krańcowym przypadku od uzyskania zamówienia od jednego z trzech dużych producentów samochodów w USA. Ale kiedy Goodyear sprzedaje opony...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /445

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Uczestnicy rynku

    Rynekprzedsiębiorstw składa się ze wszystkich jednostek gospodarczych i organizacji, które nabywają dobra i usługi, by wykorzystać je do produkcji innych produktów lub usług. Rynek ten bejmuje następujące działy gospodarki: rolnictwo, leśnictwo i rybołówstwo, przemysł wydobywczy. przemysł...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 402

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Działania po dokonaniu zakupu

    Satysfakcja albo rozczarowanie konsumenta produktem będzie miało w pływ na jego późniejsze zachowanie. Jeśli konsument odczuwa satysfakcję, to prawdopodobieństwo, że nabędzie on dany produkt w przyszłości będzie większe.

    Dane dotyczące wyboru marki samochodu wykazują silną korelację między...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /2 463

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zadowolenie po dokonaniu zakupu

    Po dokonaniu zakupu konsument może wykryć jakąś wadę produktu. Niektórzy z nabywców nie będą chcieli produktu z wadami, innym będzie to obo-etne. a jeszcze dla innych wada ta może podnosić wartość produktu.32 Niektóre wady mogą być niebezpieczne dla konsumenta. Producenci samochodów, zabawek, czy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /2 951

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    OCENA ALTERNATYW

    Jak konsument przetwarza informacje o różnych markach i dokonuje ostatecznego wyboru? Okazuje się. że nie ma prostego i jednego tylko schematu oceny, który byłby stosowany przez wszystkich konsumentów lub nawet tylko jednego konsumenta we wszystkich sytuacjach. Istnieje wiele ich rodzajów. Większość...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /4 660

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    POSZUKIWANIE INFORMACJI

    Konsument, który zdecydował się na dokonanie jakiegoś zakupu, l>ędzie starał się znaleźć dodatkowe informacje. Możemy wyróżnić dwa poziomy zaangażowania się w proces poszukiwania informacji. Mniej intensywny stan poszukiwania zwany jest zaostrzona uwaga. W tym przypadku. Linda Brown staje się po...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /4 134

    praca w formacie txt

Do góry