Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    MAKSYMALNY PRZYCHÓD BIEŻĄCY

    Niektóre firmy ustalają ceny tak. aby maksymalizować obecne przychody. Maksymalizacja obecnych przychodów wymaga jedynie oszacowania krzywej popytu. Wielu dyrektorów wierzy, że prowadzi to do maksymalizacji zysków w długim okresie i wzrostu udziału w rynku.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /294

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wybór celu strategii cenowej

    Po pierwsze firma musi zdecydować co chce osiągnąć jeśli chodzi o konkretny produkt. Jeśli firma wybrała rynek docelowy i dokonała pozycjonowania starannie, to strategia odnośnie marketing mix jest całkiem oczywista. Dla przykładu, jeśli firma produkująca pojazdy wypoczynkowe chce wyprodukować...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /1 278

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Lexus wyzywa mercedesa

    Toyota jest mistrzem w tworzeniu wartości dla klienta. Toyota uznała, że znaczna liczba klientów na świecie chce mieć i stać ich na zakup drogiego samochodu. W tej grupie znajdowało się wielu, którzy chcieliby kupić mercedesa, ale uważało, że jest on zbyt drogo wyceniony. Byliby oni gotowi kupić...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /3 009

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ustalanie ceny

    Ustalenie ceny jest problemem, gdy firma musi to zrobić po raz pierwszy. Ma to miejsce, gdy firma wyprodukuje lub nabędzie jakiś nowy produkt, kiedy dokonuje jego dystrybucji nowym kanałem lub na nowym obszarze i kiedy staje do przetargu na wykonanie jakiegoś zadania.

    Firma musi podjąć decyzję co do...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /3 281

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jak prowadzić dział obsługi klienta

    Każde przedsiębiorstwo musi zapew nić swojemu klientowi serwis zarówno przed, jak i po sprzedaży. Jest on najczęściej prowadzony przez dział serwisowej obsługi klienta. Jakość pracy tych departamentów różni sie czasem znacząco. Z jednej strony istnieją działy obsługi klienta, które po prostu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /2 317

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia usługi posprzedażnej

    Producenci muszą zdecydować się. w jaki sposób zaoferować klientom usługę posprzedażną. wliczając w to usługi konserwacyjne i remontowe, usługi szkoleniowe, i temu pcKlobne. Mają oni do wyboru cztery możliwości:

    1. producent zapewnia te usługi poprzez dział obsługi klienta (zobacz Pojęcia i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /4 264

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rękojmia, gwarancja i umowy serwisowe jako narzędzia promujące sprzedaż

    Każdy sprzedawca jest odpowiedzialny za zaspokojenie standardowych albo rozsądnych oczekiwań nabywcy danego dobra. Odpowiedzialność sprzedawcy może być pisana lub niepisana. Rękojmia to formalne oświadczenie wydane przez producenta danego produktu o jego jakości. Produkty objęte rękojmią mogą być...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /8 972

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Analiza istotności i rezultatów usługi

    Usługę klienta można ocenić według stopnia istotności jej elementów dla klientów oraz według rezultatów działania przedsiębiorstwa. Załączona tablica pokazuje w jaki sposób klienci oceniają 14 elementów (atrybutów) usługi świadczonej przez pracowników serwisowych dealera samochodowego według ich...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /4 719

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Co nabywcy samochodów myślą o dealerach?

    Theodore R. Cunningham, wiceprezes Chryslera do spraw sprzedaży i marketingu podzielił sie ostatnio z dziennikarzem The Wall Street Jowita) następującą refleksją: „Według ostatnich badań, nabywcy samochodów woleliby iść do dentysty i poddać sie lx>lesnym zabiegom niż przechodzić przez cały proces...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /4 753

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ekspansja międzynarodowa w sektorze usług: Club Med

    Club Med to filia francuskiej firmy Club Mediterranee S.A.. która osiągnęła wyjątkowy sukces rynkowy i finansowy w swej krótkiej 40-letniej historii. Gilbert Trigano otworzył pierwszą ..wioskę" Club Med w Grecji w 1955 roku, a obecnie Club Med prowadzi 104 wioski w 30 krajach.

    Sposób działania Club...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /3 173

    praca w formacie txt

Do góry