Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Rozwój wielokanałowych systemów marketingowych

    W przeszłości wiele przedsiębiorstw sprzedawało na pojedynczy rynek korzystając z pojedynczego kanału. Obecnie, wraz z rozwojem segmentacji rynku, wiele przedsiębiorstw zastosowało marketing wielokanałowy. Pojawia się on. kiedy dana firma korzysta z dwóch lub większej liczby kanałów marketingowych w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 221

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacje franchisingowe

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /435

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rozwój systemów marketingowych zintegrowanych poziomo

    Inna forma ewolucji kanału wynika z gotowości dwóch lub większej liczby nie związanych ze sobą przedsiębiorstw do połączenia zasobów lub stworzenia wspć>lnych programów w celu wykorzystania pojawiających się możliwości marketingowych. Każdemu przedsiębiorstwu brakuje kapitału, know-how...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 843

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Spółdzielnie detalistów

    Detaliści mogą podjąć inicjatywę i zorganizować nową jednostkę handlową do prowadzenia działalności hurtowej i ewentualnie produkcyjnej. Członkowie jej dokonują swoich zakupów za pośrednictwem spółdzielni detalistów i planują wspólną reklamę. Zyski wracają z powrotem do członków...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /560

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SYSTEM TYPU UMOWNEGO

    System ten składa się z niezależnych przedsiębiorstw, znajdujących się na różnych poziomach produkcji i dystrybucji, integrujących swoje programy na zasadzie umów, w celu uzyskania oszczędności i/lub większej sprzedaży, niemożliwej do osiągnięcia dla pojedynczego przedsiębiorstwa. Johnston i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 869

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SYSTEM TYPU ADMINISTROWANEGO

    System ten charakteiyżyje się koordynacją kolejnych etapów produkcji i dystrybucji będącą następstwem nadrzędności wynikającej z wielkości i pozycji jednej ze stron, a nie prawa własności. Firmy wytwarzające produkty o dominującej marce są w stanie zapew nić sobie silną współprac ę handlową...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /645

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SYSTEM TYPU KORPORACYJNEGO

    System ten polega na łączeniu kolejnych stadiów produkcji i dystrybucji w ramach tej samej organizacji. Integracja pionowa jest preferowana przez przedsiębiorstwa, pragnące posiadać szeroką kontrolę nad kanałami rynku. Może ona mieć charakter wstępujący lub zstępujący. Oto kilka przykładów: Sears...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 134

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rozwój systemów marketingowych zintegrowanych pionowo

    Jednym z podstawowych dzisiaj kierunków zmian kanałów rynku jest rozwój systemów zintegrowanych pionowo, powstałych w celu konkurowania z konwencjonalnymi kanałami marketingowymi. Ten ostatni obejmuje niezależnego producenta, hurtów nika(-ów) i detal istę(-ów). Każdy z nich posiada osobowość prawną i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /912

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dynamika kanalii

    Kanały dystrybucji nic pozostają w bezruchu. Powstają nowe instytucje hurtowe i detaliczne i następuje rozwój nowych systemów kanałów. W tym rozdziale przyjrzyjmy sie obecnym tendencjom w rozwoju systemów marketingowyc h, zintegrowanych pionowo, poziomo i systemów wielokanałowych oraz zobaczymy w jaki...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /440

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Doskonalenie istniejących systemów dystrybucji

    Z czasem, kanały dystrybucji wyraźnie sie starzeją. Miedzy istniejący ni systemem dystrybucji sprzedawcy a systemem ideahtym. który zadowoliłby potrzeby i wymagania nabywców docelowych powstaje luka. Podajmy następujące przykłady: w miarę, jak coraz więcej kobiet podejmowało prace zawodowa, firma A von...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /4 386

    praca w formacie txt

Do góry