Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Benetton

    W ciągu zaledwie 24 lat. dysponujący na początku jednym sklepem, włoski producent odzieży przeistoczył się w światowego lidera w produkcji i sprzedaży odzieży codziennego użytku. Obecnie Ik-netton zarządza ponad 5 000 oddziałami w ponad 80 krajach. Ponad 80% jego produkcji jest zlecana (tzw...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 866

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Potężni detaliści mierzą wysoko

    Detaliści tacy jak Wal-Mart, K mart, Toys -H' Us. Circuit City Stores. Target Stores. Home Depot i Costco sieja strach w sercach konkurentów i producentów - dostawców. Dlaczego? Ponieważ ci wszechwładni detaliści stosują wyrafinowane systemy informacji marketingowej i logistyki, aby zaoferować konsumentom...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /6 232

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Handel hurtowy

    Handel hurtowy obejmuje wszelkie działania związane ze sprzedażą towarów i usług podmiotom. które odsprzedają je na zasadach komercyjnych. Wyłączamy więc producentów i farmerów, ponieważ zajmują się produkcją, wyłączamy też oczywiście detalistów.

    Hurtownicy (nazywani czasem dystrybutorami)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 018

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kierunki rozwoju handlu detalicznego

    1. nowe Jbrniy handlu detalicznego; w dzisiejszych czasach nieustannie rodzą się nowe formy handlu detalicznego, niszcząc stare. Pewien nowojorski bank dostarcza pieniądze do biur i domów swoich klientów. Adelphi College oferuje wykłady dla ludzi dojeżdżających do pracy w wagonach kolejki podmiejskiej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /4 146

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sprzedaż pozasklepowa

    Na przestrzeni ostatnich 10 lat sprzedaż wysyłkowa wzrosła dwukrotnie w porównaniu ze sprzedażą sklepową, na co ogromny wpływ miało upowszechnienie się elektroniki. Konsumenci otrzymują oferty sprzedaży za pośrednictwem telewizji, komputerów i telefonów, i mogą odpowiadać na oferty wykręcając na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /379

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Polaryzacja rynku detalicznego

    polaryzacja rynku detalicznego; rosnąca konkurencja spowodowała, że sprzedawcy wybierają pozycjonowanie na przeciwległych krańcach wielu prowadzonych przez siebie linii produktów. Wysokie zyski i szybki wzrost wolumenu sprzedaży osiągają zarówno masowi sprzedawcy, tacy jak K marł i wysoko...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /374

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Czy strategia „niskie ceny każdego dnia" jest bardziej sensowna niż strategia „cen promocyjnych"?

    Wiele firm ustala ceny katalogowe, a następnie przeprowadza wyprzedaż towarów po cenach obniżonych. W ten sposób większość klientów płaci pełna cene. podczas gdy inni. chcący czekać na wyprzedaże, płacą mniej. Klienci, którzy płacą pełne ceny w zasadzie subsydiują klientów kupujących po cenach...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /3 477

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Detaliści czerpią wzory z Brodway'u

    Richard Melman, lat 50, jest czołowym restauratorem w Chicago. Każda z. jego 32 restauracji jest związana / innym w ystrojem: Tucci Benucch przypomina włoska wiejska kawiarnie na wolnym powietrzu; Hd Debevic to kiczowaty wagon restauracyjny z lat pięćdziesiątych; R. J. Grunts to speluna z hamburgerami i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /3 842

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    General Electric wprowadza system „pozornych zapasów", aby wesprzeć swoich dealerów

    Do końca lat osiemdziesiątych firma General Electric (GE) stosowała tradycyjny system, w którym starała sie zapełnić magazyny dealerów, wychodząc z założenia, że dealer z pełnym magazynem jest dealerem lojalnym. W konsekwencji, dealer miał mniej miejsca na towary konkurencyjne i rekomendował towary...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 579

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Nowe narzędzie dla detalistów: koncepcja bezpośredniej rentowności produktu (BRP)

    Detaliści stosują w coraz szerszym zakresie narzędzie zwane bezpośrednia rentownością produktu, które służy do oceny zysku osiąganego z wprowadzenia i sprzedaży nowego produktu. Narzędzie to pozwala detaliścic na określenie kosztów handlowych od momentu dotarcia towaru cło magazynu detalisty, aż...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 967

    praca w formacie txt

Do góry