Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Narzędzia promocji konsumenckiej

    W jej ramach można wyróżnić: promocję stosowana przez producentów i promocję stosowana przez detalistów. Przykładem pierwszej mogą być często używane w branży samochodowej rabaty i prezenty zachęcające do wypróbowania pojazdu oraz do jego zakupu, a także korzystne warunki kredytu ratalnego. Druga...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /3 276

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    USTALANIE CELÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY

    Cele promocji sprzedaży wywodzą się z szerzej rozumianych celów promocji, które z kolei wynikają z bardziej podstawowych celów marketingowych, określonych dla danego produktu. Konkretne cele promocji sprzedaży różnią się w zależności od typu rynku docelowego. Cele wol>ec konsumentów to: zachęcanie do...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 138

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cel promocji sprzedaży

    Narzędzia wykorzystywane w promocji sprzedaży różnią się w zależności od specyficznych celów, którym mają służyć. Darmowe próbki produktów stymulują testowanie produktu przez, konsumentów, podczas gdy darmowe usługi w zakresie doradztwa utrwalają długoterminowe kontakty z detalistą.

    Sprzedawcy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /7 266

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Gwałtowny rozwój promocji sprzedaży

    Dziesięć lat temu relacja stosowanej reklamy do promocji sprzedaży wynosiła 60 do 40. Obecnie w wielu firmach zajmujących się sprzedażą pakowanych dóbr konsumpcyjnych, relacje te są w ręcz odwrotne, tj. promocja sprzedaży pochłania około 60-70% całego budżetu. Wydatki na promocję sprzedaży...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 127

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ingerencja w sprawy osobiste klientów

    Ingerencja w pry watność jest prawdopodobnie najtrudniejszą etycznie sprawą, wobec której staje obecnie branża marketingu bezpośredniego. Wydaje się. że prawie zawsze, gdy konsumenci zamawiają produkty za pośrednictwem poczty lub telefonu, biorą udział w losowaniu, starają się o kartę kredytową...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 905

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ISB

    Podczas, gdy reklama podaje przyczynę zakupu, to promocja sprzedaży daje bezpośrednią zachęty do jego dokonania. Promocja sprzedaży obejmuje narzędzia promocji kon-sumertckiej(np. próbki, kupony, oferty zwrotu części gotówki, obniżki cen, premie, nagrody, darmowe próby, gwarancje, demonstracje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 102

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Irytacja

    Wiele osób uważa za dokuczliwe coraz częstsze próby sprzedania im towarów w sposób nachalny. Kie lubią oni telewizyjnych programów promocyjnych „natychmiastowej reakcji , które są zbyt głośne, zbyt długie i zbyt natarczywe. Najbardziej przykre są osoby telefonujące w porze obiadu, czy późnym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /546

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wprowadzenie w błąd lub oszustwo

    Niektórzy specjaliści od marketingu Ibezpośredniego komponują treść wysyłanych do konsumentów komunikatów w taki sposób, aby wprowadzić ich w błąd. Przesadnie opisują oni wielkość produktu oraz jego cechy lub zawyżają poziom tzw . ceny detalisty. Organizacje polityczne pozyskujące śr<xlki na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 067

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    List ofertowy

    List ofertowy powinien zawierać osobiste przywitanie i zaczynać się od interesującego nagłówka napisanego tłustym drukiem, oświadczenia odpowiadającego na pytanie jak. co. dlaczego, anegdoty lub pytań mających na celu przyciągnięcie uwagi. List powinien być napisany na papierze dobrej jakości i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 117

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TESTOWANIE ELEMENTÓW MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO

    Jedną z ogromnych zalet marketingu bezpośredniego jest możliwość testowania skuteczności różnych składników strategii ofertowej w rzeczywistych, rynkowych warunkach. Można testow ać: cechy produktu, ceny, środki przekazu, listy z adresami, itp. Chociaż odpowie zaledwie kilka procent respondentów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 396

    praca w formacie txt

Do góry