Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Współpraca z klientami ogólnokrajowymi (NAM) - co to jest i na czym polega?

    Od osób współpracujących z ogólnokrajowymi odbiorcami wymaga się kompetencji w wielu dziedzinach. Muszą oni wiedzieć, jak określić wszystkie czynniki wpływające na zakup w przedsiębiorstwie nabywcy. Muszą również wiedzieć, jak dotrzeć do wszystkich gaip we własnym przedsiębiorstwie -handlowców...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 545

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wynagradzanie pracowników działu sprzedaży

    Chcąc przyciągnąć przedstawicieli handlowych do pracy u siebie, przedsiębiorstwo musi zaoferować atrakcyjne warunki wynagradzania. Handlowcy dążą do uzyskania w miarę regularnych dochodów, dodatkowego wynagrodzenia za rezultaty powyżej średniej oraz stosownego wynagrodzenia za doświadczenie. Z...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /4 050

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wielkość działu sprzedaży

    Kiedy przedsiębiorstwo określi strategię działania i strukturę organizacyjną działu sprzedaży. może zacząć zastanawiać się nad wielkością swego działu sprzedaży. Handlowcy są jednym z najbardziej produktywnych, a zarazem najdroższych aktywów przedsiębiorstwa. Zwiększa-jąc ich liczbę zw...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 895

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRUKTURA TERYTORIALNA DZIAŁU SPRZEDAŻY

    W najprostszej strukturze organizacyjnej, każdemu handlowcowi powierzony jest oddzielny region, na którym prowadzi sprzedaż wszystkich produktów przedsiębiorstwa. Taka struktura ma wiele zalet. Po pierwsze, jasno definiuje odpowiedzialność handlowca. Pracując jako jedyna osoba na danym obszarze. tylko on...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 803

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DOBÓR PRZEKAZÓW I ŚRODKÓW DLA PR

    Osoby zajmujące się w przedsiębiorstwie PR tworzą interesujące anegdoty i opowiadania mówiące o produkcie. Przypuśćmy, że stosunkowo mało znany college pragnie uczynić wokół siebie więcej rozgłosu. W takiej sytuacji specjalista od PR będzie poszukiwał informacji, które mogą być użyte w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /3 109

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Główne narzędzia w marketingu PR

    PUBLIKACJE

    Aby dotrzeć do rynków docelowych i na nie wpływać, przedsiębiorstwa w znacznej mierze wykorzystują materiały informacyjne. Składają się na nie doroczne raporty, broszury, artykuły, czasopisma oraz materiały audiowizualne i listy firmowe informujące o nowościach. Doroczny raport koncernu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /5 630

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Public relations

    Następnym ważnym narzędziem marketingu jest public relations (PR). Przedsiębiorstwo musi posiadać bliskie więzi nie tylko ze swoimi klientami, dostawcami i dealerami, ale rów nież powinno kontaktować się z (szeroka) zainteresowana publicznością. Tę ostatnią definiujemy:

    • publiczność to każda...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /8 596

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WDRAŻANIE I KONTROLA PROGRAMU PROMOCJI SPRZEDAŻY

    Plany wdrożenia i kontroli powinny być przygotowywane dla każdej promocji oddzielnie. Planowanie w drożenia programu musi obejmować czas przygotowania programu oraz czas sprzedaży. Czas przygotowania to okres potrzebny do opracow ania programu w takiej postaci, w jakiej może zostać w prow...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 158

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Konkurs sprzedaży

    Konkurs sprzedaży organizowany jest dla personelu sprzedaży lub dealerów, a jego celem jest skłonienie ich do zwiększenia wysiłków. Ci. którzy osiągną najlepsze rezultaty otrzymują nagrody. Większość firm co roku lub nawet częściej organizuje konkursy dla swoich sprzedawców . Te tzw. programy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 117

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    POKAZY HANDLOWE I KONWENCJE

    Stowarzyszenia branżowe corocznie organizują pokazy handlowe i konwencje. Biorą w nich udział firmy sprzedające produkty i świadczące usługi w określonej branży. Każdego roku w USA odbywa sie przeszło 5 600 pokazów handlowych, które przyciągają około 80 min zwiedzających. Frekwencja na pokazie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 327

    praca w formacie txt

Do góry