Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    WIZERUNEK I TOŻSAMOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA - WIZYTÓWKI

    W ostatnim czasie w życiu gospodarczym Polski powrócił zwyczaj posługiwania się biletami wizytowymi. Dawniej biletywizytowe spełniały funkcje zarówno towarzyskie, jak i służbowe, natomiast obecnie funkcjonują przede wszystkim w sferzezawodowej. Dla firmy ma to ogromne znaczenie - są one bowiem często...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /MrBean Dodano /12.04.2013 Znaków /1 284

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WEWNĘTRZNA I ZEWNĘTRZNA FUNKCJA PUBLIC RELATIONS - ZEWNĘTRZNE PUBLIC RELATIONS

    Public relations, którego działania nakierowane są na zewnętrzne grupy (external public relations) może mieć na uwadzeróżną publiczność ze swojego otoczenia. Do takich grup otoczenia można zaliczyć akcjonariuszy i inwestorów, klientów,dostawców, mass media, banki i instytucje finansowe, władze...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /MrBean Dodano /12.04.2013 Znaków /9 247

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PUBLIC RELATIONS JAKO ISTOTNY ELEMENT FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA - UWARUNKOWANIA HISTORYCZNE

    Public relations nie jest dziedziną nową, przynajmniej jeśli chodzi o podstawowe zasady. Jej przykładów możnadoszukiwać się w różnych okresach historycznych - od czasów starożytnych przez całą historię nowożytną.

    Sprawowanie władzy jest łatwiejsze i przynosi lepszy skutek, jeśli towarzyszy mu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /MrBean Dodano /12.04.2013 Znaków /5 141

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WIZERUNEK I TOŻSAMOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA - NIEWIZUALNE CZYNNIKI WPŁYWAJACE NA TOŻSAMOŚĆ

    Tożsamość firmowa to nie tylko oprawa graficzna i wszelkie formy związane ze stroną wizualną. Na obraz kreowanyprzez firmę składają się także inne elementy, które wbrew pozorom w dużym stopniu tworzą tożsamość firmową, aostatecznie wpływają na całościowy image przedsiębiorstwa.

    Rozmowy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /MrBean Dodano /12.04.2013 Znaków /13 288

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    znak towarowy

    —> Marka lub część marki prawnie chroniona. Wszystkie z.t. są markami, ale niewszystkie marki — z.t. Czynnikiem nadającym z.t. rangę instytucji prawnej jestdecyzja Urzędu Patentowego o rejestracji z. Z.t. jest składnikiem majątkuprzedsiębiorstwa i może być przedmiotem obrotu. 

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /317

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    zniżki cen

    Kwoty, o które sprzedawca pomniejszył wartość sprzedaży, wyrażoną w —> ceniepodstawowej, z tytułu: —> obniżek cen (przecen), udzielonych —> rabatów dlanabywców i pracowników, z.c. produktów niepełnowartościowych. Z.c. w przeli-czeniu na jednostkę produktu stanowią niekiedy znaczną część c...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /454

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    zwartość asortymentu

    Stopień powiązania poszczególnych klas lub —> linii produktów z punktuwidzenia: 1) użytkowego (czy są to grupy asortymentowe uzupełniające się, czyteż zaspokajające różne potrzeby), 2) technologicznego (czy do zakupu, wy-tworzenia i/lub sprzedaży mogą być użyte te same surowce, materiały...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /508

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    zapas bieżący

    Zapas surowców, materiałów, półfabrykatów, towarów pozwalający na za-chowanie ciągłości produkcji, sprzedaży bądź świadczenia usług. Wielkość z.b.powinna zaspokajać potrzeby między kolejnymi dostawami.

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /259

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    znaczki handlowe

    Popularny środek —> promocji dodatkowej, stosowany przez sklepy, które za ichpomocą „potwierdzają" dokonanie zakupu. Po zgromadzeniu odpowiedniegozestawu z.h. umożliwiają nabywcom otrzymanie w tym samym sklepie stosownejbonifikaty (—> rabatu) przy następnych zakupach. Z.h. stosuje się przeważniew przypadku...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /468

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZASIĘG REKLAMY

    Określenie rozmiarów grupy docelowej, do której może dotrzeć dany środekr. Z.r. wyraża się najczęściej w postaci udziału procentowego adresatów r. np.w grupie czytelników danego tytułu prasowego, ogólnej populacji widzów blokuprogramów telewizyjnych, liczbie widzów uczęszczających na mecze piłkarskiei...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /431

    praca w formacie txt

Do góry