Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    CELE OPERACYJNE

    Cele konkretyzujące ustalenia strategiczne dotyczące długofalowych aspiracjii dążeń przedsiębiorstwa w odniesieniu do warunków i możliwości ich realizacjiw najbliższej przyszłości (do 1 roku). Co. stanowią zasadniczy element planówoperacyjnych, będących podstawowym narzędziem kierowania bieżącą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /585

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Budżety gospodarstw domowych

    Wyniki badań Głównego Urzędu Statystycznego publikowane corocznie w for-mie zestawień tabelarycznych. Dostarczają informacji o dochodach i wydatkach,spożyciu ilościowym żywności, warunkach mieszkaniowych, wyposażeniu g.d.w dobra trwałego użytku. Od roku 1993 badaniami objęte są g.d...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /919

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    BAZAR

    Miejsce handlu różnymi artykułami, wyposażone w prymitywne urządzeniasprzedażowe — stragany, budki, ławy i stoły, obejmujące place i wyodrębnioneinne części miast. Zazwyczaj —> sprzedaż na wolnym powietrzu lub w halachtargowych prowadzą rolnicy, rzemieślnicy i drobni kupcy oferujący po nis-kich —>...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /757

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CASH AND CARRY

    Rodzaj samoobsługowego punktu sprzedaży z pogranicza handlu hurto-wego i detalicznego nastawionego na zaopatrzenie drobnych detalistów, właś-cicieli lokali gastronomicznych, rzemieślników, zakładów żywienia zbioro-wego i innych odbiorców hurtowych, a także odbiorców indywidualnychprowadzących...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /1 258

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    BENCHMARKING

    Sztuka odkrywania, jak i dlaczego niektóre przedsiębiorstwa funkcjonują spraw-niej niż inne (Ph. Kotler). Celem b. jest twórcze naśladowanie „najlepszychpraktyk" innych przedsiębiorstw (np. po II wojnie światowej Japończycystosowali b. kopiując amerykańskie produkty i sposoby działania). B. to...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /1 391

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CECHA

    Właściwość jednostki badanej pozwalająca odróżnić ją wśród innych jednostekw zbiorowości statystycznej. C. dzieli się na: 1) istotne (główne, systematyczne),odgrywające podstawową rolę w badaniach i 2) nieistotne (uboczne, przypad-kowe), które w badaniach mogą być pomijane. Z punktu widzenia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /571

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Biznes plan

    Rodzaj średniookresowego (2-5 lat) planu działalności przedsiębiorstwa lubprzedsięwzięcia gospodarczego. Zawiera opis przedsiębiorstwa lub podejmowa-nego przedsięwzięcia, a zwłaszcza przedmiot działalności (na tle misji i celówstrategicznych), zewnętrznych i wewnętrznych uwarunkowań...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /2 745

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CEDUŁA GIEŁDOWA

    Oficjalny zestaw informacji giełdowych ogłaszanych po zakończeniu każ-dej —> sesji giełdowej. Zestawienie to obejmuje -» kursy giełdowe opracowanew formie tzw. notowań lub zestawień oraz liczbę zleceń kupna i zleceń sprzedażypapierów wartościowych, wolumen i wartość obrotu każdym walorem...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /695

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Błąd systematyczny

    Rodzaj —> błędu nielosowego, spowodowanego działaniem czynników staleoddziałujących na badane zjawisko. B.s. zwykle wzrasta wraz z powięk-szaniem —> liczebności próby. Do b.s., które szczególnie często występująw badaniach ankietowych, należą: —> błąd braku odpowiedzi, —> błąd opera-cjonalizacji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /542

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CEL GŁÓWNY PRZEDSIĘBIORSTWA

    Pożądany w przyszłości stan określonej wartości charakteryzującej najważniejszyw danym okresie aspekt działalności p. Wyróżnia się wiele rodzajów c, będącychpodstawą konstruowania systemów c. i wyznaczania cg. Są to m.in.: c. ekonomi-czne (stopa zysku, rentowność sprzedaży, rentowność aktywów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /732

    praca w formacie txt

Do góry