Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    CELE POZYCYJNE

    Cele związane bezpośrednio z wyznaczaniem pożądanej pozycji przedsiębiorstwana danym rynku. Wyznacznikami pozycji są przede wszystkim: udział w rynku,wskaźniki dystrybucji, przedział cen lub średnia cena oferowanych przez firmęodmian produktu, wskaźniki obrazujące znajomość firmy (produktu)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /409

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CENA USŁUG

    Instrument —> strategii marketingowej, który z jednej strony jest kryteriumwyboru przy nabywaniu u. przez klientów, a z drugiej — czynnikiem okreś-lającym ekonomiczne efekty działalności przedsiębiorstw usługowych. Od-mienność istoty różnych u. sprawia, że używa się różnych określeń c.u., np.:c...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /1 708

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CENA NISZCZĄCA KONKURENTÓW

    Cena ustalana przez duże firmy, niezależnie od fazy cyklu życia produktu, napoziomie pokrywającym zaledwie koszty własne jego wytworzenia. C.n.k.używana jest jako instrument krótko- lub średniookresowej polityki zwięk-szenia -» udziału w rynku lub wejścia do innego sektora rynku. Jej stosowanie mateż...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /774

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CELE PSYCHOGRAFICZNE

    Cele działań promocyjnych wyrażające dążenia przedsiębiorstwa do ukształ-towania określonych proporcji w strukturze potencjalnych nabywców, rozpa-trywanych ze względu na stadium przyswojenia przekazywanych przez firmęinformacji promocyjnych. W typowym przebiegu procesu przyswajania infor-macji wyróżnia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /854

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CENA PAKIETU

    Cena produktu ustalana w wysokości obejmującej łączną wartość produktupodstawowego i wybranego przez nabywcę oferowanego zestawu elementówwyposażenia dodatkowego i usług. C.p. jest szczególnie popularną formąstosowania —> cen zmiennych w sprzedaży detalicznej dóbr trwałego użytku.Stosuje się też...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /540

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cele strategiczne

    Podstawowe, długookresowe cele przedsiębiorstwa (organizacji), formułowanena podstawie wyników —» analizy strategicznej, określające jego aspiracjei dążenia jako całości oraz w odniesieniu do poszczególnych funkcjonalnychpodsystemów organizacyjnych (marketingu, produkcji, finansów, zarządzaniapersonelem...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /542

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CENA PODSTAWOWA

    Cena produktu ustalona w wyniku zastosowania określonej —> metody kal-kulowania i oferowana nabywcom w procesie sprzedaży. C.p. jest zamieszczanaw —> cennikach, na metkach towarowych i innych nośnikach informacji, wyko-rzystywanych do obowiązkowego publikowania c. produktów. Służy do ob-liczenia planowanej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /445

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cena

    Pieniężne wyrażenie wartości towaru, niekiedy częściowe, jeśli są stosowanekombinacje wymiany pieniężnej i niepieniężnej. C. przybiera różne określeniaodpowiadające danemu przedmiotowi wymiany: c, taryfa, opłata, czynsz,honorarium, wstęp, renta, prowizja, premia, odsetki, porto itp. C...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /1 851

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CENA POSTULOWANA

    Cena, za którą sprzedawca jest gotów sprzedać produkt. C.p. pokrywa sięz —> ceną sprzedaży, gdy transakcja dochodzi do skutku. Może się to wiązać zezmianą zakresu transakcji w zależności od tego, ile produktów w stosunku doprzewidywanej liczby udało się zbyć po tej c. C.p. jest zwykle przyjmowana...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /618

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    BAZA DANYCH

    Zbiór wzajemnie powiązanych -> danych o takiej organizacji, która pozwalawybierać d. w dowolnych przekrojach i łączyć je w różne struktury bezuprzedniego sortowania, w celu bezpośredniego udzielania informacji lubdalszego przetwarzania niezależnie od programów wykorzystujących te d...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /338

    praca w formacie txt

Do góry