Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Kwestionariusz

    Definicja

    Kwestionariusz to zbiór pytań zapisanych w określony sposób w celu uzyskania żądanych odpowiedzi.

    Charakterystyka

    Kwestionariusz stanowi podstawowy instrument pomiarowy w badaniach marketingowych. S. Nowak nazywa kwestionariuszem "wszelki uprzednio przygotowany, podporządkowany calom badania...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /25.03.2011 Znaków /2 513

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    System informacji marketingowej

    Charakterystyka

    System informacji marketingowej (SIM) to ogół ludzi, sprzętu, procedur oraz technik gromadzenia, porządkowania, przetwarzania, a następnie udostępniania na czas przejrzystych i dokładnych informacji dla osób podejmujących decyzje dotyczące marketingu.

    Podsystemy

    W systemie tym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.03.2011 Znaków /876

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marka

    Definicja

    Marka to nazwa, symbol, termin, wzór, znak graficzny lub ich kombinacja stworzona w celu oznaczenia i odróżnienia dóbr lub usług od innych produktów konkurencyjnych.

    Może składać się z części werbalnej (nazwy) i niewerbalnej (symbolu, logo). Komponując werbalną część marki można...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /23.03.2011 Znaków /3 584

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Popyt

    Charakterystyka

    Popyt - ogólnie rzecz biorąc popyt to ilość dobra, jaką nabywcy są w stanie zakupić przy różnych poziomach ceny, zamiar i oferta kupna poparte odpowiednią sumą pieniędzy, jaką dysponuje ewentualny nabywca (J.Beksiak 2001, s.38).

    Wielkość popytu zależy przede wszystkim od ceny:...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /21.03.2011 Znaków /1 624

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Psychologiczne oddziaływanie kolorów

    Charakterystyka

    Wyróżnia się cztery zasadnicze kolory, które różnią się sposobem, w jaki przetwarzane są przez nasz mózg, a należą do tej grupy czerwony, niebieski, żółty i zielony.

    Te kolory kolejno są związane ze stroną fizyczną, umysłową, emocjonalną oraz z zachowaniem równowagi między...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.03.2011 Znaków /1 739

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Procedura rozwoju nowego produktu

    Charakterystyka

    Termin nowy produkt nie jest pojęciem jednoznacznym. Dla producenta lub kupca ?nowy? jest synonimem produktu wcześniej nie oferowanego. Dla konsumenta rynkową nowością jest wszystko, czego wcześniej nie można było kupić. Innowacje absolutne (oryginalne) oznaczają nowości w skali...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /19.03.2011 Znaków /1 769

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rodzaje akwizycji

    Charakterystyka

    Najczęstszym rodzajem akwizycji jest akwizycja "twarzą w twarz" gdy klient ma bezpośredni kontakt z akwizytorem (inaczej przedstawicielem handlowym). Podczas tego rodzaju akwizycji akwizytor przestawia potencjalnemu nabywcy ofertę, przeprowadzając równocześnie sondaż potrzeb klienta i stara...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /16.03.2011 Znaków /3 222

    praca w formacie txt

Do góry