Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    SKLEP SAMOOBSŁUGOWY

    Podstawowy rodzaj sklepu masowej sprzedaży stosującego samoobsługowąmetodę obsługi klientów. W s.s. nabywca ma pełny dostęp do wszystkichtowarów, sam je pobiera, transportuje i pakuje. Jedynym obligatoryjnymelementem obsługi jest inkaso. Personel sklepowy, ograniczony do minimum,udziela pomocy klientom...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /968

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SKLEP WOLNOCŁOWY

    —> Punkt sprzedaży detalicznej, w którym są oferowane towary wolne od cłai innych opłat przywozowych (podatków granicznych, VAT itp.). S.w. są z regułyzlokalizowane w portach, na lotniskach i statkach, w placówkach dyplomatycz-nych oraz w specjalnych strefach ekonomicznych. S.w. oferują klientom— przede...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /738

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    slogan reklamy

    Zbiór informacji charakteryzujących firmę i/lub produkt, które w zakodowanejformie apelu (hasła) zostają przekazywane na rynek w procesie komunikacjiz otoczeniem. S.r. stanowi podstawę przekazu reklamowego i oferty sprzedażo-wej. Konstrukcja s.r. opiera się na apriorycznym rozpoznaniu potrzeb, motywówi...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /603

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Skaning

    System elektrycznego odczytu —> kodów kreskowych na towarach powiązanyz rejestracją wielkości sprzedaży za pomocą nowoczesnych kas sklepowych. S.polega na odczytywaniu za pomocą stacjonarnego lub ręcznego czytnika(skanera) kodu kreskowego na opakowaniu, który zawiera wszelkie informacjeo towarze (np. cenę)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /902

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    slogan reklamy negatywny

    —> Slogan reklamy odwołujący się do motywów strachu, lęku i niepokoju orazukazujący zagrożenia związane z naruszeniem szeroko rozumianej potrzebybezpieczeństwa. R. operująca hasłami negatywnymi pokazuje zazwyczaj sposóbuniknięcia negatywnych skutków uświadamianych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /326

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sklep

    Stały obiekt architektoniczny, odpowiednio zaprojektowany i urządzony, realizu-jący podstawowe funkcje sprzedażowe dóbr dla konsumentów. S. posiada,w zależności od technologii sprzedaży, wyodrębnioną salę sprzedażową, pomie-szczenia magazynowe, biurowe i socjalne dla personelu. S. jest...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /1 031

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sklep fabryczny

    Stały —> punkt sprzedaży detalicznej zorganizowany przez producenta w celubezpośredniej sprzedaży własnych wyrobów. S.f., zwany także s. firmowym,jest ważnym ogniwem w kształtowaniu rynku przedsiębiorstwa oraz pozys-kiwaniu informacji rynkowych. Sklepy te tworzą dodatkowy —> kanał dystry-bucji, często...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /965

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SKALA STAPELA

    Rodzaj s. postaw (—> skale postaw) zbudowanej na wielopozycyjnej —> ska-li nominalnej, składającej się z 10-11-stopniowych —> skal porządkowych,zwykle jednobiegunowych, ograniczonych z jednej strony najwyższą ocenąpozytywną lub negatywną. Służy do pomiaru zarówno kierunku, jak i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /351

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SKALE PROSTE

    Rodzaj najprostszych pojedynczych —> skal pomiarowych służących do iden-tyfikacji cech badanych obiektów. Wyróżnia się: —> skalę nominalną, —> skalęporządkową, —> skalę przedziałową (interwałową) i -» skalę ilorazową (stosun-kową).

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /313

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SKALOWANIE WIELOWYMIAROWE

    Technika równoczesnego skalowania wielu cech i postaw. Każdy obiekt jesttraktowany jako punkt w przestrzeni wielowymiarowej, którego współrzędnymisą cechy niemierzalne związane z miarami podobieństwa. Celem s.w. jestidentyfikacja zbiorów obiektów na podstawie miar odległości wynikającychz porównań parami...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /407

    praca w formacie txt

Do góry