Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    STRATEGIA LIDERA RYNKOWEGO

    Jeden z typowych wariantów strategii konkurencji dotyczący przedsiębiorstwzajmujących wiodącą pozycję na określonym rynku. L. dąży do utrzymania lubumocnienia zajmowanej pozycji rynkowej przez aktywne oddziaływanie na rynek(powiększanie rynku i intensyfikację popytu), politykę innowacyjną w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /501

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    strategia penetracji rynku

    Strategia rozwoju przedsiębiorstwa polegająca na zwiększaniu przychodów przezintensyfikowanie sprzedaży dotychczasowych produktów na dotychczasowymrynku zbytu. Wzrost sprzedaży może być realizowany przez: 1) wywoływaniezwiększonego zapotrzebowania ze strony dotychczasowych klientów firmy,2) przyciąganie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /704

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGIA MARKETINGOWA

    W szerokim rozumieniu pojęcie to bywa utożsamiane z —> marketingowymizasadami postępowania. W rozumieniu szczegółowym odnosi się do określonegoprzedsiębiorstwa lub jego wyodrębnionej części i oznacza system średnio-i długookresowych zasad oraz wytycznych postępowania, które wyznaczają ramydla...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /1 070

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGIA CENA/ILOŚĆ

    Strategia oddziaływania na rynek oparta na zasadzie: „duży obrót — mały zyskjednostkowy". Jest adresowana do —> nabywców cenowych. Podstawowymwarunkiem skutecznej realizacji s.c./i. jest maksymalna redukcja jednostkowychkosztów wytwarzania i marketingu. Oznacza to daleko posuniętą standaryzacjęproduktów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /1 040

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia

    Ogólna charakterystyka stosowanego lub planowanego sposobu osiągania okreś-lonego celu w złożonej sytuacji decyzyjnej. Miarą złożoności sytuacji są licz-ba i stopień współzależności zmiennych decyzyjnych. Formułowanie s. polegana wyodrębnieniu zmiennych o podstawowym znaczeniu, ich analizie i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /848

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Stosowanie cen jednostkowych

    Ustalanie c. produktu zgodnie z obowiązkiem nakładanym przez ustawodawstwocenowe na sprzedawcę, aby informował nabywcę o —> cenie jednostkowejproduktu, jeśli produkt jest oferowany w opakowaniach zawierających różneilości jednostek produktu. Umożliwia to nabywcy porównywanie c. za daną ilośćproduktu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /435

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Spedycja dostawy

    Działalność polegająca na organizowaniu przewozu d. oraz wykonywaniuwszelkich związanych z tym czynności. Spedytor — osoba fizyczna lub prawna— jest pośrednikiem transportowym oddającym ładunek do przewozu i/lubodbierającym go od przewoźnika. Działa na zlecenie właściciela ładunku, zaświadczone —>...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /552

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sprzedaż obwoźna

    Metoda zaopatrywania ludności w dobra konsumpcyjne za pośrednictwemsamochodów-sklepów. Stosowana zwłaszcza w rejonach rozproszonego osadni-ctwa, rejonach trudno dostępnych, gdzie nie jest dostatecznie rozwinięta stała—» sieć handlowa. Samochody docierają do małych skupisk ludności wgokreślonego planu, w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /687

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Spedytor

    —> Instytucja rynkowa, która zajmuje się organizowaniem procesu przemiesz-czenia towaru od dostawcy do odbiorcy. Proces ten obejmuje takie czynności, jak:przygotowanie ładunku do przewozu, sporządzanie dokumentacji transporto-wych, ubezpieczanie ładunku i załatwianie formalności...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /325

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    sprzedaż osobista

    Instrument —> promocji (—» promotion-mix), polegający na prezentowaniu ofertyfirmy w toku bezpośredniej rozmowy sprzedawcy z potencjalnym nabywcą w celudoprowadzenia do zawarcia transakcji. Zakres s.o. w marketingu jest znacznieszerszy w stosunku do tradycyjnej s. Nie ogranicza się ona bowiem tylko do s.w sieci...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /557

    praca w formacie txt

Do góry