Marketing /2 137 prac/

  • Ocena brak

    Styl jako instrument różnicowania produktu globalnego: zegarki Swatch

    Dominacja Szwajcarii, która swego czasu wytwarzała większość zegarków na świecie, zachwiała się w wyniku ataków ze strony konkurencji, która opanowała rynek tanieli zegarków. Pierwszym konkurentem był Timex, amerykańska firma, która /. sukcesem wprowadziła na rynek proste, niezawodne i niedrogie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /2 214

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    NIEZAWODNOŚĆ

    Niezawodność jest miara prawdopodobieństwa, że produkt nie będzie źle działał lub nie zepsuje sie w określonym czasie. Tak na przykład. Mercedes odznacza się większą niezawodnością niż Jaguar, jeżeli powyższy wskaźnik, określający niewadliwe funkcjonowanie produktu w ciągu roku. wynosi...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 573

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TRWAŁOŚĆ

    Trwałość jest miara oczekiwanej długości życia produktu. Na przykład, elementem reklamowanym przez Volvo jest najdłuższa przeciętna długość życia ich pojazdów w porównaniu z innymi markami samochodów, co stanowi uzasadnienie ich wysokiej ceny. Kupujący są skłonni płacić więcej za bardziej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /739

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZGODNOŚĆ ZE STANDARDAMI

    Zgodność ze standardami oznacza stopień, w jakim wzór i cechy użytkowe produkt a zbliżają sic do standardu docelowego. Pokazuje, czy różne jednostki produktu są wykonane identycznie i odpowiadają warunkom technicznym. Przypuśćmy, że samochody Porsche mają przyspieszenie do 60 mil na godzinę w ciągu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 059

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dziewięć sposobów różnicowania proszku do prania

    Procter X Gamble produkuje dziewięć marek proszku do prania: Tide. Cheer. Gain, Dash. Bold. Dreft. Ivory Snów. Oxy-dol i Era. Marki te konkurują ze sobą na półkach supermarketów. Moglibyśmy zapytać, dlaczego firma ta wprowadza kilka marek w ramach jednej klasy produktu, zamiast skoncentrować swoje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /2 917

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sektor scbylkouy

    sektor scbylkouy: potencjalne przewagi konkurencyjne są nieliczne i niezbyt znaczące. Przykładem może być przemysł stalowy, w którym trudno jest zróżnicować produkt i koszt jego wytworzenia. Przedsiębiorstwa starają się zatrudnić najlepszych handlowców i oferować odbiorcom pewne dodatkowe usługi...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /485

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sektor rozproszony

    sektor rozproszony: istnieją liczne, ale niezbyt w ielkiej wagi możliwości różnicowania oferty rynkowej. Na przykład, chociaż restauracja wykorzysta wiele możliwości różnicowania, najprawdopodobniej i tak nie uzyska dużego udziału w rynku. Rentowność nie jest uzależniona od wielkości...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /330

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sektor o wysokiej specjalizacji

    sektor o wysokiej specjalizacji: przedsiębiorstwa mają liczne i potencjalnie bardzo opłacalne możliwości różnicowania. Przykładem mogą być firmy wytwarzające specjalistyczne maszyny dla wybranych segmentów rynku. Małe przedsiębiorstwa mogą być w tych przypadkach równie rentowne, jak...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /365

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sektor dużej skali

    sektor dużej skali, przedsiębiorstwa uzyskują znaczącą przewagę konkurencyjną, ale tylko w odniesieniu do nielicznych zmiennych. Przykładem może być tutaj przemysł wytwarzający sprzęt dla budownictwa, w którym przedsiębiorstwo może walczyć o uzyskanie pozycji niskiego kosztu lub wysokiego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /502

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Stosowanie megamarketingu przy wchodzeniu na rynki blokowane

    Chęć prowadzenia interesów na określonym rynku lub w określonym kraju nie jest równoznaczna z pozwoleniem działania tam na rozsądnych warunkach. Wejście na rynki blokowane wymaga zastosowania megamarketingu definiowanego jako strategiczna koordynacja umiejętności ekonomicznych, psychologicznych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /2 453

    praca w formacie txt

Do góry