Logistyka /533 prac/

  • Ocena brak

    OMÓW WŁAŚCIWOŚCI PRODUKTÓW W ŁAŃCUCHU LOGISTYCZNYM

    1.gęstość-masa właściwa; jest wielkością stałą i charakterystyczną dla każdego ciała.

    Wyraża się ona stosunkiem masy ciała m do )jego objętości V. P= m/V (kg/m

    Oprócz gęstości ważna jest: wytrzymałość, sprężystość, plastyczność, twardość, kruchość.

    Zróżnicowana budowa produktów...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Ignacy123 Dodano /23.06.2011 Znaków /3 036

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WYMIEŃ I OMÓW ZALETY I WADY POSZCZEGÓLNYCH GAŁĘZI TRANSPORTU

    1. transport kolejowy:

    ZALETY: zdolność do przewozów masowych, relatywnie niskie stawki przewozowe przy dostawach na średnie i duże odległości, rozległa sieć połączeń dostosowanych do lokalizacji głównych rynków zaopatrzenia i zbytu, duża dostępność przestrzenna dróg i stacji, czas transportu-...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Ignacy123 Dodano /23.06.2011 Znaków /3 184

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WYMIEŃ I OMÓW CZYNNIKI WYWIERAJĄCE WPŁYW NA POTRZEBY PRZEWOZOWE

    1. podatność transportowa przemieszczanych ładunków - to stopień odporności na warunki i skutki transportu.

    Ładunki mają podatność transportową:

    - naturalną- odporność na warunki i skutki przemieszczania wynikające z fiz., chem., biolog. Cech i właściwości przewożonych produktów

    - techniczną-...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Ignacy123 Dodano /23.06.2011 Znaków /1 497

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Co należy czynić, aby poprawić obsługę klienta?

    Stopień satysfakcji klienta coraz bardziej związany jest z motywacją pracowników. Jeśli ci ostatni widzą, ze firma nie troszczy się o nich, to oni również nie widzą powodu troszczenia się o ludzi, których obsługują.

    Należy, więc:

    - stale podnosić kwalifikacje pracowników,

    - systematycznie badać...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Ignacy123 Dodano /23.06.2011 Znaków /935

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Scharakteryzuj standardy obsługi klienta i ich wpływ na koszty działań logistycznych

    - zdefiniować problemy związane z poziomem obsługi wymaganym przez klientów w sposób uwzględniający ich punkt widzenia;

    - zmierzyć liczbę utraconych i pozyskanych klientów oraz odnieść to do polityki obsługi klienta;

    - zmierzyć oferowany aktualnie poziom obsługi klientów w sposób uwzględniający...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Ignacy123 Dodano /23.06.2011 Znaków /2 055

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja obsługi klienta i jej znaczenie w działaniach logistycznych

    Logistyka ma za zadanie zaoferować taki poziom obsługi, który pozwoli przywiązać do firmy dotychczasowych klientów, pozyskać nowych, korzystających dotąd z usług konkurentów, poprawić image przedsiębiorstwa, zwiększyć jego sprzedaż i zyski oraz udział w rynku.

    Zakupy dokonywane przez klientów...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Ignacy123 Dodano /23.06.2011 Znaków /2 247

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Infrastruktura, jej podział i rola w działaniach logistycznych

    Infrastruktura – urządzenia i instytucje niezbędne do zapewnienia należytego funkcjonowania działalności produkcyjnej i usługowej oraz kształtowania pożądanych warunków życia ludności. Infrastruktura jest podsystemem społeczno-ekonomicznym gospodarki.

    Jest wiele definicji i podziałów infrastruktury...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Ignacy123 Dodano /23.06.2011 Znaków /2 222

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Znaczenie logistyki w racjonalizacji kosztów działalności przedsiębiorstwa

    Logistyka jest instrumentem racjonalizacji, obniżki kosztów przedsiębiorstwa.

    Wprowadzenie formuły logistycznego zarządzania w przedsiębiorstwach zach. pozwoliło w latach 87-92 osiągnąć m.in.:

    - zmniejszenie kosztów logistycznych o 29%

    - skrócenie cyklu realizacji zamówień o 35%

    - poprawę poziomu...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Ignacy123 Dodano /23.06.2011 Znaków /2 720

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Logistyczne aspekty orientacji przedsiębiorstwa na odbiorcę

    Orientacja na odbiorcę w praktyce oznacza:

    a)maksymalizację zysku w długim okresie (cel działania)

    b)przyjęcie zasady „klient nasz pan”

    c)godzenie ze sobą celów: przedsiębiorstwa oraz konsumenta lub użytkownika.

    Najlepiej zaplanowane strategie marketingowe mogą zawieść, jeśli nie wspomogą ich...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Ignacy123 Dodano /23.06.2011 Znaków /2 124

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    System logistyczny przedsiębiorstwa i jego podsystemy

    System logistyczny przedsiębiorstwa to celowo zorganizowany i zintegrowany zbiór elementów (czynników produkcji: ludzi, majątku trwałego i obrotowego oraz działań i norm regulacyjnych) wraz z występującymi między nimi związkami, które są zaangażowane w zachodzące w przedsiębiorstwie procesy przepływu...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Ignacy123 Dodano /23.06.2011 Znaków /2 975

    praca w formacie txt

Do góry