Logistyka /533 prac/

  • Ocena brak

    Infrastruktura transportu samochodowego

    Usługową rolę transportu samochodowego i jego znaczenie w systemie funkcjonowania gospodarki narodowej należy rozpatrywać w głównej mierze poprzez układ cech techniczno-eksploatacyjnych i ekonomicznych, którymi charakteryzuje się ten sposób przemieszczania.

    Transport samochodowy spośród innych gałęzi...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /karol Dodano /23.06.2011 Znaków /3 518

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    FRANCHISING JAKO SZANSA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

    Franchising może stać się jednym z czynników pobudzających rozwój gospodarczy w Polsce. Sukces zależy od zdolności i poświęcenia w trakcie używania systemu.Pewne szanse, jakie stwarza franchising przed uczestnikami systemu mogą być w warunkach szczególnie atrakcyjne np. przy trudnościach z pozyskiwaniem...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Ignacy123 Dodano /23.06.2011 Znaków /3 419

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    FRANCHISING W PRAKTYCE

    Franchising przeżywa obecnie prawdziwy rozkwit. Kierunki rozwoju franchisingu wyznaczają sieci amerykańskie, które dominują nad innymi z powodu najdłuższej praktyki, która pozwoliła im na wypracowanie i sprawdzenie najbardziej efektywnych metod funkcjonowania. W Stanach Zjednoczonych udział obrotów firm...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Ignacy123 Dodano /23.06.2011 Znaków /2 692

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    FRANCHISING A INNE FORMY ORGANIZACJI - Franchising a licencja

    Podobieństwa: Różnice:

    Franchisodawca i franchisobiorca są związani umową. Każda ze stron gwarantuje drugiej szczególne prawa i ma wobec niej zobowiązania, np. używanie marki produktu lub znaku towarowego. Obowiązki wynikające z umowy franchisingowej są aktywne – franchisodawca sprawuje kontrolę nad...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Ignacy123 Dodano /23.06.2011 Znaków /810

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    FRANCHISING A INNE FORMY ORGANIZACJI - Franchising a stosunek pracy

    Podobieństwa: Różnice:

    Każda forma kontroli pracodawcy nad pracownikiem może być również zawarta w umowie franchisingowej. W stosunku pracy pracodawca ma pełną kontrolę nad pracownikiem, na którą nie może sobie pozwolić franchisodawca.

    Franchisodawca szkoli biorców licencji. Franchisobiorca realizuje...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Ignacy123 Dodano /23.06.2011 Znaków /1 687

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ORGANIZACJE FRANCHISINGOWE

    Członek kanału dystrybucji zwany franchisodawcą może stać się ogniwem łączącym kilka kolejnych etapów w procesie produkcyjno-dystrybucyjnym. Franchising jest najszybciej rozwijającą się i najbardziej interesująca formą handlu detalicznego w ostatnich latach. Chociaż podstawowa koncepcja franchisingu...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Ignacy123 Dodano /23.06.2011 Znaków /1 324

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZALETY I WADY FRANCHISINGU

    Zalety dla franchisodawcy:

    - Może w dłuższym czasie opanować duży rynek nie ponosząc kosztów związanych z rozbudową swojej firmy i obniżając koszty administracyjne;

    - Ma stałe zasilanie finansowe; franchisobiorcy wnoszą opłaty za licencje;

    - Całe ryzyko działalności i cała odpowiedzialność za...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Ignacy123 Dodano /23.06.2011 Znaków /2 280

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    UMOWA FRANCHISINGOWA

    Umowa franchisingowa powinna być zgodna prawem krajowym, prawem wspólnot europejskich oraz z Europejskim Kodeksem Etycznym Franchisingu.

    Umowa powinna odzwierciedlać interes członków sieci franchisingowej w ochronie praw własności przemysłowej i intelektualnej franchisodawcy oraz w utrzymywaniu jednolitego...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Ignacy123 Dodano /23.06.2011 Znaków /2 063

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    OPŁATY FRANCHISINGOWE - Wpłata na wspólny fundusz marketingowy

    W związku z tym, że jedną z najważniejszych korzyści wynikających z franchisingu dla franchisobiorcy jest rozpoznawalność marki i tzw. good will franchisodawcy i jego systemu jako całości, zdarza się często, że franchisodawcy pobierają od franchisobiorców oddzielną opłatę, która jest przeznaczana...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Ignacy123 Dodano /23.06.2011 Znaków /899

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    OPŁATY FRANCHISINGOWE - Bieżąca opłata franchisingowa

    Franchisodawca pobiera od franchisobiorców bieżącą opłatę franchisingową za korzystanie przez nich z jego znaku towarowego, know-how oraz za wsparcie w postaci usług bieżących jakiego im udziela w trakcie obowiązywania umowy franchisingowej. Opłata ta jest z reguły liczona jaka procent od wartości...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Ignacy123 Dodano /23.06.2011 Znaków /983

    praca w formacie txt

Do góry