Humanistyczne /40 339 prac/

  • Ocena brak

    ŚRODKI KOMUNIKOWANIA NA TRZY ZASADNICZE KATEGORIE

    -  środki wyrażania, do których zalicza wszystkie postacie ludzkiego zachowania werbalnego i niewerbalnego, w szczególności zdolność do wydawania dźwięków, ich wysokość, siłę i barwę, czyli głos i sposób mówienia, możliwość zmiany wyrazu twarzy (mimikę, ruch brwi i oczu), ruchy rąk (gestykulację)...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /1 083

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KOMUNIKOWANIE MASOWE - Cechy procesu

    -  ograniczona liczba zmysłów odbiorcy, biorących udział w procesie przekazu (wzrok i słuch);

    -  impersonalność przekazu, czyli uczestnicy nie znają się, nie mają ze sobą styczności (są wyizolowani);

    -  konieczność zaangażowania dużej liczby osób, kompleksowej społecznej organizacji i instytucji...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /685

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KILKA PODSTAWOWYCH CECH KOMUNIKOWANIA MASOWEGO

    •  po stronie nadawcy:

    o  występowanie instytucji społecznych,  które grupują zarówno techniczne  środki produkcji i dystrybucji przekazów, jak i zespoły twórców, przygotowujące owe przekazy;

    o  nadawca zbiorowy, nie działa samodzielnie, jest zawsze – chociaż w różnym stopniu – uzależniony od innych...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /1 723

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KOMUNIKOWANIE MASOWE

    -  komunikowanie za pomocą mass mediów, czyli komunikowanie w skali masowej i na masową skalę

    -  formy komunikowania, przy których wyspecjalizowane grupy za pomocą instytucji i techniki przekazują wiadomości heterogenicznej i rozproszonej publiczności

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /283

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KAMPANIA KOMUNIKACYJNA

    - ma na celu spowodowanie specyficznych i pożądanych skutków u relatywnie dużej liczby osób w określonym czasie, w konsekwencji kompleksowych, zorganizowanych działań komunikacyjnych

    -  kampanie polityczne: wyborcze i propagandowe (cel: realizacja partykularnych interesów partii, ugrupowań politycznych lub...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /729

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KOMUNIKOWANIE PUBLICZNE

    -  komunikowanie formalne zachodzące w określonej przestrzeni komunikacyjnej (informacyjnej) mające na celu przekazanie i wymianę informacji o publicznym zastosowaniu oraz podtrzymanie więzi społecznych przez odpowiedzialne za ten proces instytucje publiczne

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /269

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SYSTEM KOMUNIKOWANIA MASOWEGO A PUBLICZNEGO

    -  komunikowanie polityczne: wyborcze i propagandowe – formułowanie oferty politycznej i przekonywanie do jej słuszności

    -  komunikowanie komercyjne - obejmuje wszelkie formy oddziaływania masowego przedsiębiorstw, w celu kreowania własnego wizerunku i/lub sprzedaży produktów

    -  komunikowanie społeczne -...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /447

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SYSTEM KOMUNIKOWANIA SPOŁECZNEGO

    -  ogół relacji komunikacyjnych, polegających na tworzeniu gromadzeniu oraz odbieraniu informacji między uczestnikami systemu, którym jest ogół społeczeństwa

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /189

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TRZY TYPY KOMUNIKOWANIA (CELE)

    -  komunikowanie informacyjne  - cel: wzrost  świadomości i wiedzy indywidualnej jednostki; dzielenie ideami, wyjaśnianie, instruktaż, jak należy postępować w określonych sytuacjach; kreowanie wzajemnego porozumienia; brak intencji wpływu

    -  komunikowanie perswazyjne - cel: wykształcenie nowych postaw...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /759

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ETAPY TWORZENIA I ODBIERANIA PRZEKAZU

    -  percepcja rzeczywistości przez nadawcę;

    -  kodowanie, tzn. przekładanie myśli i uczuć na komunikat;

    -  dekodowanie, czyli odczytywanie kodów zawartych w komunikacie oraz przypisanie im określonego znaczenia;

    -  oraz  interpretacja, określenie czy znaczenia odczytanego kodu są dla odbiorcy znaczące ze...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /404

    praca w formacie txt

Do góry