Humanistyczne /40 339 prac/

  • Ocena brak

    Motywacja a sprawność działania

     

    Wielu ludzi zauważa, że wtedy, gdy im na czymś szczególnie zależy, potrafią wykonać rzeczy, których w innych warunkach nie byliby w stanie zrobić, że w tej sytuacji ich inteligencja okazuje się bardziej efektywna, że przychodzą im do głowy liczne pomysły, że lepiej spostrzegają i rozumieją, co...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Kate Dodano /09.04.2011 Znaków /2 046

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wpływ pragnienia sukcesu

     

    Jednym z motywów, który odgrywa ważną rolę pobudzająca do wysiłku w nauce szkolnej, jest pragnienie sukcesu.

    Siła pragnienia sukcesu determinuje m. in. następujące ważne cechy działania:

    - poziom osiągniętych rezultatów,

    - wytrwałość w dążeniu do celów

    - gotowość do podejmowania trudnych...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Kate Dodano /09.04.2011 Znaków /3 353

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wpływ motywów na kierunek działania

     

    Człowiek u którego powstały sprecyzowane pragnienia, kieruje się zasadą selekcji, zasada ta to motyw. Pierwsze objawy selekcji obserwuje się u dzieci ok. 7 - 8 miesiąca życia.

    Selekcjonujący wpływ pragnień wzrasta w miarę zbliżania się, a maleje w miarę oddalania od przedmiotu pragnień. Trzeba...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Kate Dodano /09.04.2011 Znaków /2 266

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pojęcie motywacji

     

     

    Motywację (natura zjawisk motywacyjnych) można określić jako psychiczny proces regulacji. Wpływa ona na przebieg procesów umysłowych i steruje działaniami w ten sposób, aby zapewnić równowagę między jednostką a otoczeniem oraz jej rozwój.

    Motywacja to proces psychicznej regulacji, od którego...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Kate Dodano /09.04.2011 Znaków /2 414

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Charakterystyka emocji

     

    >

     

    >

    >

     

    >

    Motywacja jest siłą poruszającą do działania i ukierunkowującą je na określone cele. Cel można podzielić na dodatnie i ujemne. Cele dodatnie to takie, które człowiek pragnie osiągnąć, a cele ujemne to takie, których człowiek stara się uniknąć.

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Kate Dodano /09.04.2011 Znaków /6 188

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TEORIA AGENDA - SETTING

    -  koncepcja porządku dziennego

    -  mass media decydują o tym, iż odbiorcy – oprócz tego,  że uzyskują informacje o wydarzeniach – nabywają również przekonania o wartości poszczególnych problemów

    -  proces tworzenia przekonania

    *wartości danego zdarzenia

    *  autentyczne wydarzenia i sprawy

    *  selekcja...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /666

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PROCES ODDZIAŁYWANIA KOMUNIKATU MASOWEGO

    -  wstępna selekcja mediów i treści, związana z oczekiwaniami odbiorcy co do zaspokojenia potrzeb;

    -  identyfikacja przekazu;

    -  identyfikacja kodów zawartych w komunikacie;

    -  odczytywanie zawartości przekazu- przypisanie określonego znaczenia słowom, obrazom i dźwiękom użytym do jego kodowania;

    - ...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /480

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rola, funkcje i zadania mediów

    ROLA MEDIÓW

    -  ogólny wkład w funkcjonowanie danego społeczeństwa  

    FUNKCJE MEDIÓW rezultaty stosowanych sposobów działania  

    ZADANIA MEDIÓW -  planowane działania wynikające z przyjętego celu (celów)  

    PODSTAWOWE FUNKCJE MEDIÓW MASOWYCH

    -  mass media w procesie przekazywania informacji

    -  mass media...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /449

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CZTERY PODSTAWOWE FAZY BADAŃ

    -  model masowego komunikowania bodziec-reakcja

    -  model bodziec-reakcja uwzględniający rolę osobowości

    -  model zróżnicowanego wpływu mass mediów na zróżnicowanych odbiorców

    -  model  zindywidualizowanego i dwukierunkowego procesu komunikowania mediów z...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /334

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    AUDYTORIUM

    -  zbiorowość odbiorcza złożona z osób, które uczestniczą bądź uczestniczyły w odbiorze konkretnego przekazu (filmu)

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /boguslaw Dodano /08.04.2011 Znaków /143

    praca w formacie txt

Do góry