Humanistyczne /40 339 prac/

  • Ocena brak

    ''Kariera" reklamy podprogowej

     

        "Kariera" reklamy podprogowej rozpoczęła się w roku 1957, kiedy to James Vicary przekonał kino w Fort Lee, stan New Jersey, do wypróbowania nowego podejścia w sprzedaży napojów i prażynek. W czasie projekcji filmu wyświetlano przez trzy milisekundy (0,003 sekundy) co pięć sekund, na przemian napisy...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /1 053

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Papierosy w reklamie

     

    Z roku na rok w Polsce rośnie, czasem przechodząc w fanatyzm, zainteresowanie gwiazdami filmowymi. Ludzie pogrążeni są w amoku spowodowanym widokiem Bogusława Lindy czy Marka Kondrata. Polskie brukowce w znaczny sposób przyczyniają się do takiego zachowania. Wskutek takiego szału fani chcą za wszelką...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /4 022

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Alkohol w reklamie

     

      Szkodliwość alkoholu jest równie znana jak i szkodliwość nikotyny. Jednak chciałabym zaznaczyć tu olbrzymią szkodliwość społeczną jaką ciągnie za sobą spożycie alkoholu: 78% morderstw w roku 1997 zostało popełnionych przez osoby będące pod wpływem alkoholu. Jesteśmy również świadomi...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /720

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jak zachęcić dzieci i dorosłych do korzystania z tych używek - działalność firm w celu kaptowania nowych konsumentów.

     

     Wielkim odkryciem nie będzie stwierdzenie, że papierosy, alkohol i narkotyki są szkodliwe tak dla naszego zdrowia jak i społecznie: powodują uzależnienia, nowotwory, choroby psychiczne; nadużywanie ich jest śmiertelne... . Dlaczego więc tak wiele dochodzi do nas pozytywnych informacji na temat tych...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /2 328

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Skąd biorą się nawyki i przyzwyczajenia?

     

    Specjaliści uważają, że obniżył się wiek tzw. inicjacji alkoholowej, bo do spożywania piwa, wina lub wódki przyznają się już dziewięciolatki. Wśród przyczyn znajduje się m.in. agresywna reklama, łatwy dostęp do alkoholu, imprezy sponsorowane przez browary, osłabianie wpływu rodziny, powiązania...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /2 182

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Gwiazda w reklamie komercyjnej

     

     Twarz człowieka na zdjęciu reklamowym jest bardzo ważnym czynnikiem wywierania wpływu przez reklamę. Tak naprawdę wystarczy młoda, piękna i szczęśliwa buzia, aby spowodować chęć utożsamienia się i przez to osiągnąć cel. Człowiek ma nieświadome założenie "dobrze wyglądający = dobry"...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /3 642

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Znana twarz w reklamie społecznej

     

     Bardzo modne ostatnimi czasy stało się występowanie w reklamach popularnych osób, takich jak gwiazdy filmowe, muzyczne czy sportowe. Powszechnie wiadomo, że ludzie znani cieszą się szacunkiem i prestiżem oraz zdają się mieć większy wpływ na społeczeństwo niż zwykli obywatele, dlatego też ich...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /763

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jak długa powinna być reklama?

     

    O ile wielkość ogłoszeń zamieszczanych w gazetach, magazynach czy książkach telefonicznych mierzy się linijką, o tyle do określenia wielkości reklam telewizyjnych lub radiowych lepiej użyć zegarka z sekundnikiem.

        Jeszcze dwadzieścia lat temu normą dla reklam pokazywanych w telewizji...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /1 834

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wielkość reklamy

     

      Przeglądając rożne magazyny, gazety spostrzegamy, ze liczba stron z reklamami dawno przekroczyła liczbę stron z tekstami redakcyjnymi. Jak wiec zmusić czytelnika, aby jego wzrok wyłowił z morza innych właśnie nasze ogłoszenie? Intuicyjnie wiemy, że im większa reklama, tym większe szanse, że...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /1 647

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Czy brak uwagi może pomagać reklamie?

     

     Według amerykańskich badań z 1991 roku 69% ludzi podczas emisji reklam telewizyjnych jest zajęta np. szydełkowaniem, rozmową telefoniczną, czytaniem prasy itp. (taka ucieczka od koncentracji uwagi na ekranie, jest szczególnie częsta gdy reklamowane są podpaski).

        Jak widać twórcy reklam muszą...

    Ocena / Przedmiot / Psychologia

    Autor /Mackenzie Dodano /09.04.2011 Znaków /2 414

    praca w formacie txt

Do góry