Humanistyczne /40 339 prac/

  • Ocena brak

    KOMUNIKOWANIE W GRUPIE

    Grupa – to dwie lub więcej osób, między którymi istnieje bezpośrednia interakcja, które posiadają wspólne, ustalone normy, mają wspólny cel, tworzą rozwiniętą strukturę grupową i mają poczucie odrębności swojej grupy w stosunku do innych grup. (Mika)

    Grupa – to pewna liczba osób, które spotykają się...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /KolesHaHa Dodano /08.08.2013 Znaków /3 100

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DEFINICJE I MODELE KOMUNIKOWANIA

    1. Komunikowanie – jest symboliczną interakcją pomiędzy ludźmi, którzy są świadomi swojej obustronnej obecności.

    2. Komunikowanie wg Gładowskiego – to dynamiczny proces, polegający na wymianie tzn. wysyłaniu i odbieraniu przekazów w ramach określonej sytuacji lub kontekstu.

    3. Komunikowanie wg Cooley’a...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /KolesHaHa Dodano /08.08.2013 Znaków /689

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    LUDZIE I ICH LIDERZY – CECHY OSOBOWOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI LIDERA

    Lider – to osoba, która skutecznie przewodzi ludziom w procesie prowadzącym do realizacji ich własnych potrzeb.

    Lider – to człowiek, któremu poprzez wpływanie na innych ludzi udaje się przekonać ich do współdziałania z sobą i innymi ludźmi oraz nakłonić zwolenników lub współpracowników do spełnienia...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /KolesHaHa Dodano /08.08.2013 Znaków /2 098

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CHARAKTERYSTYKA ELEMENTÓW SYNTETYCZNEGO MODELU KOMUNIKOWANIA INTERPERSONALNEGO

    1. Kodowanie – dekodowanie

    2. Kompetencja komunikacyjna

    3. Przekazy

    4. Kanał

    5. Szum informacyjny

    Rodzaje szumów informacyjnych:

    I Szum fizyczny (zewnętrzny lub mechaniczny):

    - hałas, dym papierosowy

    - nieodpowiednia temperatura, miejsce, pora dnia

    - problemy techniczne

    - zbyt duża ilość...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /KolesHaHa Dodano /08.08.2013 Znaków /1 354

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KOMUNIKOWANIE WERBALNE

    Formy komunikowania werbalnego:

    - ustna

    - pisemna

    Zalety i wady pisemnej funkcji komunikowania werbalnego:

    ZALETY

    Możliwość dokładnego przemyślenia i przygotowania treści, przekazu, jeśli chodzi o słownictwo.

    Trwałość przekazu.

    WADY

    Brak bezpośredniości.

    Nie można korygować tego, co już...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /KolesHaHa Dodano /08.08.2013 Znaków /3 396

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TECHNIKI PERSWAZYJNE - Podstawieni aktorzy

    Teatralno-filmowa nazwa tej techniki jest nieprzypadkowa - bardzo często bowiem spotykana ona jest w utworach fabularnych lub fabularyzowanych. Ta technika polega na wprowadzaniu do komunikatu wymyślonej osoby (lub realnej osoby w wymyślonej sytuacji) w celu przedstawienia przy jej pomocy własnego punktu...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /KolesHaHa Dodano /07.08.2013 Znaków /2 178

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TECHNIKI PERSWAZYJNE - Nadużycie statystyki

    Właściwie jest to grupa różnych technik. Do tej grupy technik należy zaliczyć nie każde wykorzystywanie statystyki w perswazji lecz właśnie nadużycie jej w sensie wyciągania niewłaściwych wniosków na podstawie danych statystycznych i wykorzystania pewnych miar stosowanych w statystyce. Bywa to możliwe...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /KolesHaHa Dodano /07.08.2013 Znaków /3 716

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TECHNIKI PERSWAZYJNE - Sugestia: głębokie podejście

    Najbliższym polskim słowem oddającym sens słowa sugestia jest wmawianie. Chodzi tu o wmawianie ludziom podczas perswazji różnych idei, przy czym bardzo mocno akcentuje się wezwanie, natomiast pomija lub redukuje argumentację. Hipnoza jest skrajną postacią sugestii. Tę technikę należy rozumieć jako...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /KolesHaHa Dodano /07.08.2013 Znaków /3 577

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TECHNIKI PERSWAZYJNE - Imperatywność

    Jest to nie tylko zgodne z nazwą użycie trybu rozkazującego, czyli akcentowanie wezwania (kup..., korzystaj z..., weź udział w... itp), lecz również, a właściwie przede wszystkim stwarzanie atmosfery konieczności podporządkowania się wezwaniu. Jest to technika stosowana głównie w reklamie.

    Chodzi tu o...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /KolesHaHa Dodano /07.08.2013 Znaków /1 012

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TECHNIKI PERSWAZYJNE - Oddziaływanie pośrednie

    Polega ono na oddziaływaniu na osoby otaczające odbiorcę, o którego nadawcy chodzi, które:

    a) są bardziej podatne na wpływ, oraz

    b) mogą wpłynąć na odbiorcę.

    Tę technikę stosuje się przeważnie wtedy, gdy odbiorca jest oporny w stosunku do treści oddziaływania. Oddziaływano już w ten sposób...

    Ocena / Przedmiot / Dziennikarstwo

    Autor /KolesHaHa Dodano /07.08.2013 Znaków /1 750

    praca w formacie txt

Do góry