Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Procedura i metody badań marketingowych

    Jak już wcześniej wspomniano, o użyteczności badań decyduje m.in. dokładneich wcześniejsze zaplanowanie i przygotowanie.

    W literaturze przedmiotu nie ma istotnych różnic w podejściu do procedurybadań rynkowych i marketingowych. Autorzy najczęściej różnią się liczbą wyod-rębnionych etapów badań...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /2 333

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Przedmiot badań rynkowych i marketingowych

    W literaturze przedmiotu wyróżnia się najczęściej trzy rodzaje badań związanych zarządzaniem przedsiębiorstwem, tj.:

    badania marketingowe,

    badania rynkowe,

    analizę rynku.

    W fachowej literaturze funkcjonuje wiele określeń badań marketingowych skupiających się bądź na opisie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /3 901

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Przedmiot badań marketingowych

    trendy ekonomiczne,

    trendy sprzedaży,

    pojemność rynku i jego poszczególnych segmentów,

    produkt, jego asortyment i opakowanie,

    sprawność i efektywność kanałów dystrybucji,

    popyt i cena (poziom i relacje).

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /271

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badania marketingowe

    Powinny pomagać znajdować prawidłowe odpowiedzi na wiele istotnych pytań, m.in.:

    co i ile produkować?

    na jakim rynku lokować produkcję?

    jak reagować będą konkurenci?

    jak wybrać najkorzystniejszy kanał dystrybucji?

    Sposób zorganizowania badań marketingowych w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /3 034

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Funkcje systemu informacji rynkowej (marketingowej)

    zbierania i gromadzenia danych,

    przetwarzania danych,

    analizy danych,

    przechowywania i odzyskiwania danych,

    oceny informacji,

    przekazywania informacji zainteresowanym członkom kierownictwa przedsiębiorstwa.

    System ten powinien być częścią globalnego systemu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /855

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Podsystem modelowania i pomocy w decyzjach

    Służy wypracowaniu modelipozwalających wyjaśniać, przewidywać udoskonalać i kontrolować procesy rynkowe. Aby zgromadzone informacje marketingowe mogły być wykorzystane przypodejmowaniu decyzji, muszą być odpowiednio przetworzone za pomocą technikanalizy statystycznej i ekonometrycznej. Omawiany...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /430

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Outsourcing taktyczny

    Traktowany jest jako narzędzie rozwiązywania problemów związanych z działalnością przedsiębiorstwa, a dotyczących przede wszystkim: niedostatecznej ilości środków inwestycyjnych, niewystarczających kompetencji decyzyjnych w realizacji rozpatrywanych zadań, funkcji, czy także procesów, braku dostępu...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /30.03.2011 Znaków /2 793

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Modele strategicznego zarządzania kadrami

    Zarządzanie kadrami to zbiór działań, które umożliwiają ludziom pracującym i zatrudnionym ich organizacjom uzgodnienia w obszarze spraw pracowniczych, a ponadto zapewniają warunki realizacji tych uzgodnień. Model strategicznego zarządzania kadrami to wzorcowy system założeń, który zawiera koncepcję...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /30.03.2011 Znaków /1 730

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Otoczenie marketingowe

    Charakterystyka

    Analiza szans i zagrożeń a także mocnych i słabych stron firmy jest podstawą planowania strategii marketingowej. Analiza ta dotyczy w szczególności otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa. Pozwala ona na wypełnienie funkcji marketingowych w przedsiębiorstwie.

    Otoczenie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /30.03.2011 Znaków /2 490

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Otoczenie marketingowe

    Charakterystyka

    Analiza szans i zagrożeń a także mocnych i słabych stron firmy jest podstawą planowania strategii marketingowej. Analiza ta dotyczy w szczególności otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa. Pozwala ona na wypełnienie funkcji marketingowych w przedsiębiorstwie.

    Otoczenie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /30.03.2011 Znaków /2 490

    praca w formacie txt

Do góry