Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Instrumenty polityki dystrybucji - Kanał dwupoziomowy

    Obejmuje dwóch pośredników. Jest to najdłuższy kanał dystrybucji, najczęściej występujący w obrocie dobrami konsumpcyjnymi trwałego użytku.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /163

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Instrumenty polityki dystrybucji - Kanał jednopoziomowy

    Składa się z jednego pośrednika, którym jest detalista.Detalista przyjmuje na siebie większość czynności handlowych. Występują tutaj różne formy pośrednictwa w handlu detalicznym (sklepy, domy towarowe, supermarkety itp.). Producent traci kontrolę nad towarem gdyż kanał się wydłuża. W takim...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /410

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Instrumenty polityki dystrybucji - Kanał bezpośredni

    Nazywany również zeropoziomowym, jestnajkrótszym kanałem dystrybucji. Składa się z producenta sprzedającego bezpośrednio finalnemu nabywcy.

    Podstawowymi formami sprzedaży bezpośredniej są:

    - sprzedaż bezpośrednio w domu klienta,

    - organizacja promocyjnych spotkań w domach,

    - sprzedaż wysyłkowa...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /2 645

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Instrumenty polityki dystrybucji - Kanały dystrybucji

    Są podstawowym elementem dystrybucji towarów obejmu-jącym doprowadzenie ich do hurtowni i punktów sprzedaży detalicznej oraz ofero-wanie ostatecznym nabywcom.

    Jest to struktura komórek organizacyjnych firmy oraz zewnętrznych instytucjiuczestniczących w sprzedaży produktu na rynku lub sieć osób i organizacji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /4 382

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Instrumenty polityki dystrybucji

    W zespole instrumentów i działań związanych z dystrybucją towarów możnawyróżnić dwa podstawowe elementy:

    kanały dystrybucji,

    logistykę marketingową związaną z dystrybucją fizyczną.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /31.03.2011 Znaków /231

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Istota i funkcje dystrybucji

    Wytworzenie produktu według omówionych w poprzednim rozdziale reguł nie zapewnia automatycznie jego pełnej akceptacji przez nabywców. Gdyby postawić nabywcy pytanie czy satysfakcjonuje go sam dobrze wytworzony produkt, okazałobysię że jest to element istotny ale niewystarczający do podjęcia decyzji o...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /31.03.2011 Znaków /3 786

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zmiany cen

    Biorąc pod uwagę powyższe uwarunkowania ustalenia ceny, należy równieżbyć przygotowanym na jej zmiany czy modyfikacje. Jest to konieczne ze względuna zachodzące zmiany w otoczeniu firmy, zarówno w skali mikro jak i makroekonomicznej. Generalnie mogą wystąpić dwie sytuacje:

    podwyższenie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /31.03.2011 Znaków /5 326

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Proces analizy strategicznej

    Cele procesu

    Cele szczegółowe procesu:

    Przedstawić szereg propozycji nowych narzędzi badawczych, stanowiących zarówno oryginalne propozycje autorów, jak i będących efektem adaptacji i rozwinięcia metod stosowanych w innych obszarach oraz dokonano systematyki stosowanych dotychczas metod analizy...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /30.03.2011 Znaków /9 450

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozycja klienta w planowaniu polityki cenowej

    Klient jest jednym z czynników rynkowych, które powinny mieć wpływ naokreślenie poziomu ceny. Z dwóch powodów. Po pierwsze to zaakceptowanieceny przez klienta zadecyduje o zaistnieniu produktu na rynku. Po drugie firma może zaniżyć niechcący swoje zyski nie przewidując dużego zainteresowania pro-duktem...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /3 674

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wpływ konkurencji na ustalenie cen w firmie

    Kolejnym czynnikiem rynkowym o niebagatelnym znaczeniu w procesie usta-lania ceny jest konkurencja. Przede wszystkim brak konkurencji na rynku, brakoferowanych produktów substytucyjnych usprawiedliwia często podwyższanieceny prawie do granic możliwości płatniczych klientów. Z pewnością dla...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /szaman Dodano /30.03.2011 Znaków /2 283

    praca w formacie txt

Do góry