Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    M-handel

    Charakterystyka

    M-handel (m-commerce) jest szczególną formą elektroniczny|handlu elektronicznego wyróżniająca się zastosowaniem urządzeń mobilnych i nowej technologii komunikacyjnej przy zawieraniu transakcji biznesowych.

    Za pomocą dostępnych technologii informatycznych m-handel umożliwia dokonywanie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /31.03.2011 Znaków /1 077

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dystrybucja wyłączna

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /418

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dystrybucja selektywna

    Stosowana jest przy sprzedaży produktów okresowego zakupu, wymagających usług przed i po sprzedażowych. A także gdy producentdecyduje się sprzedać swoje produkty tylko w wybranych segmentach rynku. Istnieje tutaj możliwość stosowania ostrzejszych kryteriów doboru pośredników wśródpodmiotów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /382

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dystrybucja intensywna

    Umożliwia potencjalnym nabywcom zakup produktów przy minimalnym wysiłku, gdyż są one oferowane w maksymalnej liczbie punktów sprzedaży. Stosowana jest w przypadku dóbr powszechnego użytku. Dostępność produktów w miejscu i czasie dogodnym dla nabywcy jest ważnym czynnikiem decydującym o wielkości...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /362

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Determinanty wyboru kanałów dystrybucji na rynku dóbr konsumpcyjnych

    Z wyborem i kształtowaniem kanałów dystrybucji związane są trzy grupy decyzji16:

    adaptacj a kanałów, wtedy gdy przedsiębiorstwo decyduj e się na wykorzystanie istniejących w praktyce kanałów dystrybucji,

    modyfikacji kanałów, wtedy gdy przedsiębiorstwo w wyniku przeprowadzonej oceny dokonuje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /5 378

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Instrumenty polityki dystrybucji - Kanały zintegrowane pionowo

    Powstają wówczas gdy producent przejmie funkcje handlu hurtowego lub uruchomi własną sieć detaliczną. Charakterystycznącechąjest to, że uczestnicy ich chcą wzajemnych zależności. Funkcjonuje on w układzie kooperacji organizacyjnej lub finansowej opartej na podporządkowaniu hie-rarchicznym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /2 789

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Krzywa Tornquista

    Charakterystyka

    Krzywa Tornquista - jest wykresem funkcji opisującej zależność wydatków, popytu na dane dobro (Y) od dochodu konsumenta (X).

    Ze względu ma rodzaj dobra, wyróżniamy trzy krzywe Tornquista opisujące poszczególne funkcje Tornquista :

    Funkcja Tornquista I rodzaju- popyt na dobra...

    Ocena / Kategoria / Makroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /31.03.2011 Znaków /1 583

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Instrumenty polityki dystrybucji - Kanały konwencjonalne

    Charakteryzuje je swoboda organizacji przepływu, strumienie tworzone są przez niezależne podmioty. Uczestnicy takiego kanału zawierają między sobą transakcje, negocjując każdorazowo warunki. Po realizacji transakcji powiązania zanikają. Cechą charakterystyczną jest to, że każdy kolejny pod-miot w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /1 062

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Instrumenty polityki dystrybucji - Kanały rozwinięte - pośrednie

    Stosuje się je mając nawzględzie następujące korzyści:

    zwiększenie możliwości penetracji rynku i potencjalnej sprzedaży produktu,

    ułatwienie ekspansj i producenta na dotychczas nie obsługiwane rynki,

    redukcję ogólnej liczby transakcji producenta z ostatecznymi nabywcami...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /2 154

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Instrumenty polityki dystrybucji - Kanał trójpoziomowy

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /436

    praca w formacie txt

Do góry