Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Proces sprzedaży i jego organizacja

    Rosnąca konkurencja na zróżnicowanym rynku powoduje, że przedsiębiorstwamają coraz większe problemy ze zbytem swoich produktów. Obniżenie kosztówprodukcji nie zawsze rozwiązuje te problemy. Oferowanie dobrego produktu pokonkurencyjnej cenie bez umiejętności sprzedaży - to za mało.

    W organizacji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /8 774

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Trzy elementy obsługi klienta

    Serwisu przedsprzedażowego - obsługa klienta w fazie przedsprzedaży np.doradztwo techniczne, próby rozwiązania problemów klienta, udzielanie informacji;

    Serwisu dostawczego - obsługa klienta podczas fazy sprzedaży, obejmujący:czas dostawy, stan przesyłki, elastyczność dostaw...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /2 221

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Logistyka marketingowa - koszty utraconych korzyści

    Zwane też kosztami alternatywnymi lub też czasami kosztami negatywnych reakcji nabywców ukazujące nie satysfakcjonujący poziom obsługi dystrybucyjnej klienta.Kosztów tych napróżno by szukać w księgowości jakiegokolwiek przedsiębiorstwa, są one bowiem nie uwidocznione, dlatego są nazwane ukrytymi lub...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /863

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Logistyka marketingowa - problem zapasów

    Z działalnością handlową i produkcyjną wiąże się ściśle problem zapasów. Przedsiębiorstwa utrzymują zapasy, aby wykorzystać je w przyszłości. Pociąga to zasobą konieczność zamrożenia części posiadanych środków pieniężnych na dłuższyokres. Muszą więc one być utrzymywane, chociażby na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /2 288

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Transport jako część koncepcji logistycznej

    Uważany jest za równoważny z produkcją, obrotem towarowym. Jest to wyodrębniony zespół czynności koniecznychdo fizycznego przemieszczenia dóbr z miejsca nadania do miejsca odbioru. Podstawową rolą transportu jest optymalizacja wykorzystania zasobów, czynników wytwórczych, optymalizacji miejsca i czasu ich...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /1 456

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Czym jest magazynowanie

    wyboru formy własności wykorzystywanych magazynów i składów.

    pojemności, liczby, lokalizacji magazynów,

    wyboru technologii składowania,

    przepływu informacji o stanie magazynowym.

    Wybór formy własności wykorzystywanych magazynów jest zdeterminowanysytuacją finansową...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /3 975

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Logistyka dystrybucji

    To wszystkie czynności, które są konieczne, aby przemieś-cić produkt z miejsca jego wytworzenia do ostatniego punktu w kanale dystrybucji do konsumenta. Czynności te obejmują: magazynowanie gotowych produktów,utrzymywanie zapasów, realizację zamówień, transport, przepływ informacji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /331

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Logistyka marketingowa

    Przedsiębiorstwa działające obecnie na rynku zmuszone są do zainteresowaniasię i poświęcenia dużej uwagi sprawom zaopatrzenia i dystrybucji. Przyczyną takiej sytuacji jest współczesny rynek charakteryzujący się wysoką dynamiką zmianw sferze popytu, technologii i konkurencji. Wynikiem tych zmian jest...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /3 260

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kanały dystrybucji na rynku dóbr inwestycyjnych i rynku usług

    Transakcje na rynku dóbr inwestycyjnych mają odmienny charakter. Nabywca niejest ostatecznym konsumentem, przedmiot transakcji, zaś często ma dużą wartość,duże gabaryty i służy wytworzeniu innych produktów. Z tego też względu struktura instytucjonalna jest odmienna. Dominują tu kanały bezpośrednie, w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /2 380

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    M-handel

    Charakterystyka

    M-handel (m-commerce) jest szczególną formą elektroniczny|handlu elektronicznego wyróżniająca się zastosowaniem urządzeń mobilnych i nowej technologii komunikacyjnej przy zawieraniu transakcji biznesowych.

    Za pomocą dostępnych technologii informatycznych m-handel umożliwia dokonywanie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /31.03.2011 Znaków /1 077

    praca w formacie txt

Do góry