Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej - Domy handlowe

    Odmiana domu towarowego o niższym standardzie, sprzedaje towary dwóch lub więcej branż, z których jedna obejmuje bardzo głęboki asorty-ment towarów (np. sprzedaż odzieży i artykułów wyposażenia mieszkań w sieci C&A). Niekiedy oferta skierowana jest do określonego segmentu rynku stąd domyhandlowe...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /571

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej - Domy towarowe

    Pierwsza instytucja nowoczesnego handlu detalicznego (pow-stanie - XLX w.). Do dziś funkcjonują słynne domy towarowe z tamtej epoki  Au BonMarche (1852), Printemps (1865), Les Nouvelles Galleries (1897) przejęty obecnieprzez Galleries La Fayette (1899). Orientacja domów towarowych skierowana naklienta...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /1 418

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej

    Na uwagę zasługuje fakt, że postęp techniczny i organizacyjny (nowoczesne systemy informatyczne między innymi przy wykorzystaniu techniki ,,scanning", systemu ,,just in time" ), spowodował bardzo duże przyśpieszenie wskaźnika rotacjiwielu towarów przy równoczesnym ograniczeniu zapasów i zmniejszeniu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /3 773

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Funkcje organizacyjne sprzedaży detalicznej

    Handel detaliczny to całokształt działań związanych ze sprzedażą produktów i usług finalnym nabywcom dla zaspokojenia ich bezpośrednich, osobistych potrzeb .

    Handel detaliczny jest ostatnim szczeblem w kanale dystrybucji, poprzez któryprodukty docierają do konsumentów. W przeciwieństwie do producentów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /1 866

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne handlu hurtowego - Centra handlu hurtowego

    Są połączeniem targów międzynarodowych lub krajowych, salonów wystawowych oraz handlu hurtowego typu ,,cash and carry". Celem centrów handlu hurtowego jest przybliżenie produktów do detalistów, umożliwiające jednocześnie podjęcie decyzji zakupu dzięki bezpośredniemu zetknięciusię z szerokim...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /1 104

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne handlu hurtowego - Targi

    Targi spełniają następujące funkcje:

    doprowadzanie do zawarcia transakcji lub przygotowanie przesłanek do jejrealizacji w przyszłości. Na targach następuje bezpośrednie zetknięcie sięsprzedawcy z nabywcą - handel ma więc charakter akwizycyjny.

    strategiczne działanie firm...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /1 399

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne handlu hurtowego - Przetarg

    Jest to zinstytucjonalizowana forma zakupu przez jednostki gospodarcze lub inne instytucje większych ilości towarów lub dóbr i robót inwestycyjnych. Celem przetargu jest wybór dostawcy, który najbardziej odpowiada warunkom przetargu oraz proponuje najniższą cenę. Taka forma zakupów znajduje szczególne...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /823

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne handlu hurtowego - Aukcja

    Na aukcjioperuje się określonymi dla każdego rodzaju towarów partiami. Przykładami aukcji o zasięgu światowym mogę być aukcji futrzarskie w Londynie czy Lipsku, skórsurowych w Amsterdamie, Londynie czy w Nowym Jorku, herbaty w Kalkucie czyw Colombo, diamentów w Amsterdamie czy Nowym Jorku, koni...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /1 339

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne handlu hurtowego - Giełda towarowa

    Jest najbardziej złożonym i zorganizowanym rynkiem for-malnym. Są to regularnie odbywające się w określonym czasie i miejscu podporządkowane określonym normom spotkania osób pragnących zawrzeć transakcjękupna i sprzedaży oraz osób pośredniczących w zawieraniu transakcji.

    Termin giełda towarowa...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /3 517

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Funkcje organizacyjne sprzedaży hurtowej

    Działalność handlu hurtowego wynika z istnienia zapotrzebowania na tego rodzaju usługi. Hurt pełni bowiem rolę pośrednika pomiędzy producentami a detalistami, działalność ta jest wynikiem barier na jakie napotyka przedsiębiorstwo w dystrybucji swoich towarów do finalnego odbiorcy. Przyczynami tych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /8 026

    praca w formacie txt

Do góry