Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Etapy procesu komunikacji

    Komunikowanie się z konsumentem: jego informowanie, motywowanie i skłanianie do zakupu jest procesem złożonym.

    Stronami tego procesu są: nadawca i odbiorca, instrumenty komunikacji toprzekaz i medium. Natomiast kodowanie, dekodowanie oraz sprzężenie zwrotnesą funkcjami tego procesu.

    Nadawcą komunikatu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /3 065

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Istota procesu komunikacji marketingowej

    Dążeniem każdego przedsiębiorstwa zorientowanego marketingowo jest maksymalizacja zysku poprzez pryzmat zadowolenia klienta. Przy dzisiejszej różnorodności oferty rynkowej sam fakt stworzenia produktu odpowiadającego pot-rzebom nabywców i dostarczenia go po konkurencyjnej cenie, nie gwarantujeosiągnięcia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /1 376

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozasklepowe formy sprzedaży detalicznej - Sprzedaż z automatów

    Całkowicie eliminuje sprzedawców z procesu sprzedaży. Jej znaczenie stopniowo maleje, aczkolwiek szuka się nowych dla niej zastoso-wań (np.bankomaty) lub je udoskonala technicznie (np. automaty do napojów dozujące, gdzie klient może ustalić stężenie napoju, słodkość, temperaturę itp).

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /312

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozasklepowe formy sprzedaży detalicznej - Sprzedaż bezpośrednia

    (door to door, office to office, home sales parties) - Jest formą o rosnącej popularności, gdyż daje możliwość klientowi bezpośredniej wygody zakupu w domu lub miejscu pracy, relatywnie niższe ceny. Ponadto dobrzewyszkolony agent bardziej dba o klienta, gdyż od tego zależy jego wysokość...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /753

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozasklepowe formy sprzedaży detalicznej - Elektroniczna forma zakupów

    Jest odmianą sprzedaży wysyłkowej. U jej pod-staw leży postęp techniczny. Sprzedaż tę charakteryzują cztery kierunki specjalizacji asortymentowej:

    sprzedaż szerokiego asortymentu towarów na ogół nieżywnościowych,

    aktywizacja popytu na artykuły renomowanych marek o wysokiej jakości i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /569

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozasklepowe formy sprzedaży detalicznej - Sprzedaż wysyłkowa

    Prowadzona bywa przez producentów, wyspecjalizowane sklepy, supersamy. Asortyment tych firm bywa szeroki i obejmuje artykuły nieżywnościowe, w tym głównie tekstylia i odzież oraz dobra trwałego użytku. Ponadto mogą być w tym systemie sprzedawane różnego rodzaju usługi.

    W domach wysyłkowych ma...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /849

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozasklepowe formy sprzedaży detalicznej

    Zalicza się do nich system zakupów domowych (tzw. home shopping), obejmujący handel wysyłkowy, sprzedaż bezpośrednią oraz sprzedaż z automatów. Obok robienia zakupów w sposób tradycyjnyw sklepie - sprzedaż detaliczna może być również prowadzona poza sklepem.

    Klientmoże dokonywać zakupy w miejscu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /714

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej - Hipermarkety

    Są połączeniem zasad sprzedaży supermarketu, sklepu dyskontowego i hurtowni. Zwykle zlokalizowane są w pozamiejskich ośrodkach handlowych. Stosują wyłącznie samoobsługową formę sprzedaży, szeroki asortyment towarów żywnościowych i nieżywnościowych. Stosują agresywną politykę niskichcen, nie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /529

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej - Supermarkety

    Powstanie pierwszych supermarketów w latach 30-tych w Stanach Zjednoczonch zrewolucjonizowało dystrybucję towarów żywnościowych. Teduże obiekty handlowe stosują samoobsługową formę sprzedaży, oferują szerokiasortyment towarów, głównie żywnościowych (obecnie udział artykułów nieżyw-nościowych w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /735

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej - Domy dyskontowe

    Konkurent klasycznych domów towarowych i handlowych,ale również super i hipermarketów. Charaktystyczną ich cechą są konkurencyjnieniskie ceny (dzięki niskiemu standardowi świadczonych usług), ograniczony asor-tyment towarowy, stosowanie jednostek opakowaniowych zmierzających do dużych jednorazowych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /indianer Dodano /31.03.2011 Znaków /911

    praca w formacie txt

Do góry