Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Prokurent

    Prokurent

    Jest to pełnomocnik zarządu spółki mający prawo do składania oświadczeń woli w imieniu i na rzecz spółki. Pełnomocnictwo to nosi nazwę prokura.

    Kto może zostać prokurentem

    Zgodnie z art. 100 k.c., pełnomocnikiem, a co za tym idzie, również prokurentem, może być osoba fizyczna...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /31.03.2011 Znaków /3 612

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Europejska Nagroda Jakości

    Model Europejskiej Nagrody Jakości

    500px

    Rys.1. Model Europejskiej Nagrody Jakości

    Europejska Fundacja Zarządzania Jakością (EFQM) opracowała model doskonałości, który opisuje europejskie podejście do systemu zarządzania jakością (rys. 1). Składa się on z dziewięciu obszarów:

    przywództwo -...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /31.03.2011 Znaków /4 427

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rola sprzedawców

    Priorytetowa rola w aktywizacji procesu sprzedaży za pomocą sprzedaży osobistej przypada sprzedawcom. Mają oni często do czynienia z konsumentem niezdecydowanym na zakup ze względu bądź na niedostateczność posiadanych informacji bądź na istniejące ryzyko podjęcia niewłaściwej decyzji.

    Zadaniem...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /2 062

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sprzedaż osobista jako element strategii aktywizacji sprzedaży

    Istotą sprzedaży osobistej jest bezpośredni i indywidualny kontakt sprzedawcyz klientem. Jego rezultatem jest interakcyjny i elastyczny charakter powiązań międzykomunikującymi się stronami. Interakcyjność polega na natychmiastowym uzyskaniu sprzężenia zwrotnego czyli reakcji klienta na ofertę firmy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /2 675

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Budowa planu promocji - Metoda zadaniowa

    Budżet jest podporządkowany celom promocji i dopasowany do wytyczonych zadań. Umożliwia to późniejszą ocenę stopnia ich realizacji. Jest to sposób najbardziej logiczny i odpowiadający wymogom planowaniamarketingowego.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /239

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

  • Ocena brak

    Budowa planu promocji - Metoda porównywania się z konkurencją

    Budżet promocyjny przedsiębiorstwa jest zależny od poczynań konkurencji. Barierę często stanowi brak wiarygodnych danych o wydatkach konkurenta oraz konieczność przyjęcia założenia o podobieństwie obu przedsiębiorstw.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /230

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Budowa planu promocji - Metoda „systematycznego przyrostu"

    Podstawę nowego budżetu stanowipoziom wcześniejszych wydatków powiększony o założony procent starego budżetu. Zaletą tego sposobu jest łatwość kalkulacji.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /172

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Budowa planu promocji - Metoda „na co nas stać"

    Przedsiębiorstwo najpierw dokonuje alokacji funduszy na różne sfery swej działalności, a ewentualną nadwyżkę przeznacza na promocję. Sposób ten wyklucza długofalowe planowanie marketingowe, a wydatkinie mają powiązania z celami. Zwykle metodę tą stosują małe firmy zorientowanena produkcję, które...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /366

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Budowa planu promocji

    Ogólny plan promocji powinien określać:

    docelową grupę odbiorców

    cel promocji

    budżet

    elementy mieszanki promocyjnej.

    Audytorium komunikatu promocyjnego stanowią nie tylko aktualni oraz potencjalni nabywcy produktu firmy, ale i osoby mające wpływ na zakup. Jego identyfikacja...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /wojciech Dodano /31.03.2011 Znaków /1 705

    praca w formacie txt

Do góry