Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Strategie oparte na relacji produkt - rynek - Strategia zbierania

    Jest stosowana gdy produkt lub działalność jest dobrze dostosowany do misji i celów przedsiębiorstwa, lecz nie ma ono możliwości realizacjistrategii wzrostu. Jest odwrotnością strategii penetracji. Dostawy utrzymywane sąna dotychczasowym poziomie, ograniczone sąjednak nakłady na pozyskiwanie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011 Znaków /381

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie oparte na relacji produkt - rynek - Strategia dywersyfikacji

    Stosowana przy wprowadzaniu nowych produktów nanowy rynek. Rozszerzony asortyment może ułatwić dotarcie do różnych segmentówrynku. Strategia ta może być również stosowana gdy firma uruchamia produkcję nowych wyrobów nie związanych technologicznie z dotychczasowymi.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011 Znaków /309

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie oparte na relacji produkt - rynek - Strategia rozwoju produktu

    Wiąże się z modyfikacją produktów istniejących lub wprowadzenia nowego, zaspokajającego nowe potrzeby lub istniejące lecz inaczej. Strategia ta jest szansą na uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku, naktórym firma sprzedaje swoje produkty od dawna.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011 Znaków /274

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie oparte na relacji produkt - rynek - Strategia rozwoju rynku

    Związana jest z wprowadzeniem produktów istniejących na nowe rynki. Związane jest to z koniecznością zaktywizowania stosowaniainstrumentów marketingu, w szczególności dotyczących kształtowania kanałów dystrybucji i działań promocyjnych. Umiejętność wejścia na nowy rynek traktowanajest jako probierz...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011 Znaków /390

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie oparte na relacji produkt - rynek - Strategia penetracji

    Realizuje przedsiębiorstwo, które dąży do pełnego wykorzystania możliwości obecnych rynków zbytu i aktualnie posiadanych produktów.Podejmowana aktywizacja działań marketingowych ma na celu:

    zachęcenie do kupna tych, którzy dotychczas nie kupowali naszych produktów, lecz produkty...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011 Znaków /546

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie oparte na relacji produkt - rynek

    Wśród strategii kształtowanych na podstawie relacji produkt - rynek charakterystyczne są dwie grupy strategii:

    strategie wzrostu ,

    strategie konsolidacji.

    W grupie pierwszej są możliwe następujące alternatywne strategie: penetracji,rozwoju rynku, rozwoju produktu i dywersyfikacji.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011 Znaków /312

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie marketingowe

    Strategia marketingowa jest, wybranym spośród wielu możliwych, sposobemprowadzenia działalności na rynku zmierzającym do osiągnięcia przyjętego do realizacji celu, w konkretnych warunkach zewnętrznych i wewnętrznych.

    Na ogół istnieje wiele dróg dochodzenia do celu. Stąd też wybór drogi najbardziej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011 Znaków /2 955

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketingowe cele przedsiębiorstwa

    Działalność marketingowa pociąga za sobą na ogół duże nakłady. Logiczna jestwięc konstatacja, że powinny one spełniać wymóg racjonalności i efektywności.Stąd zagadnieniem bardzo istotnym jest sformułowanie właściwych celów, którechce się osiągnąć w wyniku podejmowanej działalności...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011 Znaków /2 435

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Niewizualne elementy komunikowania się firmy z otoczeniem

    Do grupy bezpośrednich lub pośrednich elementów niewizualnych, kształtujących tożsamość oraz mających wpływ na zarys wizerunku firmy należą:

    kontakty osobiste (podczas sprzedaży, negocjacji, serwisu, korespondencji,rozmów telefonicznych itp.);

    bezpośrednio odbierane lub zasłyszane opinie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011 Znaków /1 513

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wizualne atrybuty komunikowania się firmy z otoczeniem - Oznakowanie i wygląd zewnętrzny i wewnętrzny firm

    Wrażenie jakie kontrahent odnosi podczas pobytu w siedzibie firmy, może miećdecydujące znaczenie dla dalszych kontaktów. Zastosowanie określonych standardów postępowania w zakresie stylu, kolorów i wyposażenia ma duże znaczenie dlaprzedsiębiorstw mających liczne oddziały i filie. Zasada dla wielu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011 Znaków /641

    praca w formacie txt

Do góry