Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Narzędzia kontroli marketingowej - Analiza wpływu wydatków

    Marketingowych na wielkość sprzedaży, ma nacelu udzielenie odpowiedzi na pytanie czy przedsiębiorstwo wydaje zbyt dużo dlaosiągnięcia planowanej sprzedaży, lub czy wydatki nie są zbyt niskie co możemieć negatywny wpływ na sprzedaż w okresie przyszłym. Miernikiem tego zjawiska jest relacja wydatków...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /493

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Narzędzia kontroli marketingowej - Analiza udziału w rynku

    Jest istotnym uzupełnieniem analizy sprzedaży, bowiem pokazuje jej wyniki w porównaniu do konkurencji. Miarą udziału w rynkumoże być:

    udział w całościowym rynku,

    udział w obsługiwanym rynku (procentowy udział sprzedaży na rynku obs-ługiwanym przez przedsiębiorstwo),

    relatywny...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /448

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Narzędzia kontroli marketingowej - Analiza sprzedaży

    Prowadzona jest dwoma sposobami:

    analizą różnicy, której celem jest określenie udziału różnych czynników powodujących lukę w wynikach sprzedaży, np. spadku cen i spadku wielkościobrotów,

    analizą mikrosprzedaży, która bada sprzedaż poszczególnych produktówna poszczególnych rynkach, przez...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /423

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Istota kontroli marketingu i jej elementy

    Skuteczność każdego systemu zarządzania w znacznym stopniu zależna jest odsposobu zorganizowania i funkcjonowania kontroli. Jest ona drugą stroną planowania. Jak wiadomo plan marketingowy określa cele i strategie, określa zadania odcinkowe oraz przypisuje je konkretnym komórkom organizacyjnym, precyzuje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /1 488

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kryteria zróżnicowania organizacji marketingu

    Można sformułować dwa główne kryteria różnicowania organizacji marketingu w firmie  kryterium wielkości firmy i kryterium przedmiotu działalności. W firmie małej skali, w której działania marketingowe najczęściej wykonywane są przezwłaścicieli, potrzeby rozmieszczania funkcji są ograniczone. Przede...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /5 629

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wybór i alokacja funkcji marketingowych

    Uwzględniając omówione reguły można sformułować kilka wariantów wyborui alokacji funkcji marketingowych. Firma, która rozpoczyna proces wdrażaniamarketingu najczęściej pozostaje pod dość silnym wpływem uwarunkowań wewnętrznych, tj. ukształtowanej struktury organizacyjnej, posiadanego personelu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011 Znaków /6 802

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badanie panelowe

    Charakterystyka

    Badanie panelowe ( panel study) jest to typ badania dynamicznego, polegającego na zbieraniu danych od tej samej grupy ludzi ( próby, panelu) w kilku punktach czasowych.

    Sama pojęcie badanie definiuje się jako "fragment ogółu czynności naukowych, odcinek procesu poznawczego, który polega...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /01.04.2011 Znaków /3 826

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badanie panelowe

    Charakterystyka

    Badanie panelowe ( panel study) jest to typ badania dynamicznego, polegającego na zbieraniu danych od tej samej grupy ludzi ( próby, panelu) w kilku punktach czasowych.

    Sama pojęcie badanie definiuje się jako "fragment ogółu czynności naukowych, odcinek procesu poznawczego, który polega...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /01.04.2011 Znaków /3 826

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Reguły organizacji marketingu

    Proces organizacji polega na odpowiednim rozmieszczeniu funkcji marketingowych w firmie i alokacji zasobów, głównie specjalistów marketingu wyposażonych w odpowiednie kompetencje, pozwalające integrować i koordynować zadania'.

    Typowa droga organizacji marketingu zaczyna się od wzmocnienia funkcji sprzedaży...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011 Znaków /4 687

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Błędy w planowaniu marketingowym

    Korzyści z planowania są na ogół tym większe im mniej popełnia się błędów.

    Do częstych błędów zaliczyć należy korzystanie z nieaktualnych danych. Bierze się to stąd, iż w wielu przedsiębiorstwach brak jest dobrze zorganizowanegoi systematycznie prowadzonego systemu badań marketingowych. Brak...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /lunatyk Dodano /01.04.2011 Znaków /971

    praca w formacie txt

Do góry