Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Dyskryminacja cenowa

    •Różnicowanie cen względem segmentu rynku – różne grupy klientów płacą za ten sam produkt różne ceny.

    •Różnicowanie cen względem form produktu.

    •Różnicowanie w oparciu o image – ten sam produkt w różnych opakowaniach od różną nazwą (np. perfumy).

    •Różnicowanie względem położenia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /485

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Niebezpieczeństwa nadmiernych obniżek cen

    •Pułapka niskiej jakości – nabywcy mogą przyjąć, że jakość produktu jest niższa od oferowanej przez droższe produkty konkurencji,

    •Pułapka kruchego udziału w rynku – niską ceną można kupić udział w rynku ale nie lojalność nabywców względem produktu,

    •Pułapka płytkiej kieszeni – drożsi...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /461

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Różnicowanie cen - Upusty

    Inne redukcje cenowe, np.:

    –obniżka ceny w zamian za dostarczenie starego produktu i wymianę go na nowy.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /113

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Różnicowanie cen - Rabaty funkcjonalne (handlowe)

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /166

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Różnicowanie cen - Rabaty ilościowe

    Obniżki ceny dla nabywców kupujących większe ilości. Zachęcają klientów do zakupów większej ilości produktu.

    –niekumulatywne – przy każdym złożeniu zamówienia,

    –kumulatywnie – dla ogólnej sumy zamówień

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /281

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Różnicowanie cen - Rabaty

    Obniżenie ceny dla nabywców szybko regulujących należności – musi być przyznany wszystkim nabywcom spełniającym to kryterium. Służy poprawie płynności finansowej.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /186

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Czynniki wpływające na wrażliwość cenową

    •Efekt wartości unikatowej – nabywcy są mniej wrażliwi na cenę im bardziej unikatowy jest produkt,

    •Efekt świadomości istnienia substytutów – nabywcy są mniej wrażliwi na cenę, gdy są mniej świadomi istnienia substytutów,

    •Efekt trudnego porównania - nabywcy są mniej wrażliwi na cenę gdy nie mogą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /1 299

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ryzyko wynikające z marketingu manipulowanego lub dzikiego

    • Sprzedaż produktów wybrakowanych lub niebezpiecznych,

    • Przesadna informacja o produkcie przy pomocy krzykliwego opakowania,

    • Uciekanie się do oszukańczych praktyk dotyczących polityki cenowej i dostawy,

    • Uciekanie się do technik promocyjnych wykorzystujących impulsywne zachowania nabywcy,

    • Reklamy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /600

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Określenie koncepcji marketingowej

    •Zaspokajanie potrzeb w sposób przynoszący zysk.

    •Znajdź pragnienia i spełnij je.

    •Zrób to po swojemu.

    •Ty jesteś szefem.

    •Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby klient otrzymał wartość, jakość i zadowolenie.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /260

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja marketingu społecznego

    Zadanie organizacji polega na określeniu potrzeb, wymagań i interesów rynków docelowych raz dostarczeniu pożądanego zadowolenia w sposób bardziej efektywny i wydajny niż konkurenci, przy jednoczesnym zachowaniu lub podniesieniu dobrobytu konsumenta i społeczeństwa.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kevin Dodano /01.04.2011 Znaków /293

    praca w formacie txt

Do góry