Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Normalizacja a normowanie

    Czym w istocie jest normalizacja? Terminem normalizacja określa się opracowywanie i wprowadzanie ujednoliconych wzorców, norm - zwłaszcza technicznych, dotyczących właściwości znormalizowanego przedmiotu. Obecnie stosowana w normalizacji terminologia dotyczy zazwyczaj produktów, procesów i...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Dadzbog4 Dodano /24.05.2013 Znaków /8 869

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Towaroznawstwo w świecie i w Polsce

    Towaroznawstwo jako nauka stara się nie tylko nadążać, ale i współtworzyć postęp we wszystkich dziedzinach związanych z towarami i gospodarką towarową. Ma to miejsce m.in. w dziedzinie analiz jakości towarów poprzez wdrażanie i doskonalenie metod analizy instrumentalnej, w dziedzinie kodowania...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Dadzbog4 Dodano /24.05.2013 Znaków /5 713

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dokumenty normatywne

    Dokument normatywny to dokument ustalający zasady, wytyczne lub charakterystyki odnoszące się do różnych rodzajów działalności lub ich wyników.

    Polska Norma PN-N-02000:1994 Podstawy działalności normalizacyjnej. Normalizacja i dziedziny związane. Terminologia podaje ujednolicone w skali międzynarodowej...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Dadzbog4 Dodano /24.05.2013 Znaków /7 503

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Istota i zakres towaroznawstwa

    Nauka i wiedza o towarach, rozwijana i wykładana w ramach dyscypliny towaroznawstwo, stanowi istotny element w wykształceniu ekonomisty.

    Towaroznawstwo, jak to wynika z nazwy dyscypliny, polega na dogłębnym znawstwie, czyli znajomości towarów, a więc tego rodzaju dóbr, które są ogólnie dostępne na rynku i...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Dadzbog4 Dodano /24.05.2013 Znaków /7 530

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    LOBBING - LOBBYŚCI I ADRESACI LOBBINGU

    Działalność lobbystyczna może być prowadzona przez osoby, grupy, organizacje i instytucje.

    Zasadniczym celem lobbingu jest osiągnięcie pożądanego wpływu na najważniejsze decyzje państwowe, zwłaszczalegislacyjne i administracyjne dotyczące funkcjonowania polityki i gospodarki. Takie cele wyznaczają...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Dobiemiest444 Dodano /16.04.2013 Znaków /2 934

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    LOBBING - METODY WYKORZYSTYWANE W LOBBINGU

    Spotkania indywidualne

    Zazwyczaj lobbysta spotyka się z posłem, ministrem, urzędnikiem rządowym, z wybranym prominenckim politykiem.W trakcie spotkań lobbysta dostarcza ważnych informacji, przedstawia własne stanowisko i argumenty za nimprzemawiające. Przed spotkaniem każdy lobbysta musi dokładnie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Dobiemiest444 Dodano /16.04.2013 Znaków /7 579

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ORGANIZACYJNE ASPEKTY DZIAŁAŃ PUBLIC RELATIONS - SŁUŻBY PUBLIC RELATIONS W FIRMIE

    Public relations to nie tylko ludzie, którzy są obiektem działań, ale również ci, którzy te działania planują i przeprowadzają.Muszą oni posiadać wiele określonych cech, które pozwalają w jak najlepszy sposób realizować postawioneprzed nimi zadania.

    Wymagana wobec specjalisty public...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Dobiemiest444 Dodano /16.04.2013 Znaków /7 716

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TARGI JAKO NARZĘDZIE PUBLIC RELATIONS - SKUTECZNOŚĆ TARGÓW

    Udział w targach wiąże się z bardzo wysokimi kosztami, dlatego musi być skuteczny. Okazuje się jednak, żeponiesione koszty zwracają się, a udana prezentacja na targach daje wymierne korzyści.

    Skuteczność imprez targowych potwierdzają wyniki badań, według których targi mogą osiągnąć bardzo...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Dobiemiest444 Dodano /16.04.2013 Znaków /1 522

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ORGANIZACYJNE ASPEKTY DZIAŁAŃ PUBLIC RELATIONS - WYKORZYSTANIE BADAŃ RYNKOWYCH W PUBLIC RELATIONS

    Badanie opinii publicznej ma na celu zdobycie informacji, jaki wizerunek organizacja posiada w danym momencie.Służą temu narzędzia badań marketingowych - ba dania ilościowe i jakościowe. Przeprowadzenie badań lepiej jest zlecićsocjologom lub wyspecjalizowanym agencjom badawczym, gdyż koszty organizowania...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Dobiemiest444 Dodano /16.04.2013 Znaków /4 854

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TARGI JAKO NARZĘDZIE PUBLIC RELATIONS - WIZUALNE I NIEWIZUALNE ELEMENTY STOISKA TARGOWEGO

    Umiejscowienie stoiska na terenach targowych powinno być podporządkowane celom, jakie firma chce osiągnąć przezudział w targach. Jeżeli istotne jest dla niej dotarcie do jak największej liczby odbiorców, to stoisko powinno znajdować sięw pobliżu głównych przejść. Jednak lokalizacja na uboczu też ma...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Dobiemiest444 Dodano /16.04.2013 Znaków /6 898

    praca w formacie txt

Do góry