Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Panelowe spotkanie rekrutacyjne

    Charakterystka

    Panelowe spotkanie rekrutacyjne interview- spotkanie rekrutacyjne prowadzone przez co najmniej dwie osoby, które mogą pochodzić z różnych komórek firmy rekrutującej lub spoza niej. Spotkania tego typu są prowadzone w celu zaoszczędzenia czasu, uczestniczą w nich bowiem od razu wszystkie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.04.2011 Znaków /1 568

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Prawo do akcji

    Charakterystyka

    W spółkach publicznych wprowadzono w roku 1998 tzw. "prawo do nowych akcji" , rozumiane jako "jednostkowy zbiór praw przysługujący akcjonariuszowi wobec spółki w okresie pomiędzy upublicznieniem spisu subskrybentów , którym przydzielono akcje a otrzymaniem akcji".

    Wprowadzenie tego prawa...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.04.2011 Znaków /1 754

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pracodawca

    Charakterystyka

    Pojęcie pracodawcy zostało zdefiniowane w artykule 3 Kodeksu Pracy. Według niego pracodawcą może być jednostka organizacyjna lub też osoba fizyczna. W przypadku jednostki organizacyjnej nie konieczne jest posiadanie osobowości prawnej, aczkolwiek jednostka taka musi posiadać zdolność...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.04.2011 Znaków /2 803

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pracodawca

    Charakterystyka

    Pojęcie pracodawcy zostało zdefiniowane w artykule 3 Kodeksu Pracy. Według niego pracodawcą może być jednostka organizacyjna lub też osoba fizyczna. W przypadku jednostki organizacyjnej nie konieczne jest posiadanie osobowości prawnej, aczkolwiek jednostka taka musi posiadać zdolność...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.04.2011 Znaków /2 803

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia przywództwa kosztowego

    Charakterystyka

    Strategia przywództwa kosztowego zakłada osiągnięcie uprzywilejowanej pozycji kosztowej w stosunku do konkurentów i przyciągnięcie klientów niższą ceną produktu, bez obniżenia jakości wyrobu; Strategia ta rozkwitła w latach siedemdziesiątych dzięki koncepcji krzywej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.04.2011 Znaków /4 998

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia przywództwa kosztowego

    Charakterystyka

    Strategia przywództwa kosztowego zakłada osiągnięcie uprzywilejowanej pozycji kosztowej w stosunku do konkurentów i przyciągnięcie klientów niższą ceną produktu, bez obniżenia jakości wyrobu; Strategia ta rozkwitła w latach siedemdziesiątych dzięki koncepcji krzywej...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.04.2011 Znaków /4 998

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacja przerw w pracy

    Przerwa w pracy to planowane lub nieplanowane zaprzestanie procesu pracy w czasie dnia pracy. Podstawowym celem organizowania przerw w pracy jest usunięcie objawów zmęczenia. Długość przerw w pracy zależy głównie od charakteru pracy (praca lekka, praca ciężka) oraz tempa pracy.

    Rodzaje przerw w pracy:

    ...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.04.2011 Znaków /3 006

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacja przerw w pracy

    Przerwa w pracy to planowane lub nieplanowane zaprzestanie procesu pracy w czasie dnia pracy. Podstawowym celem organizowania przerw w pracy jest usunięcie objawów zmęczenia. Długość przerw w pracy zależy głównie od charakteru pracy (praca lekka, praca ciężka) oraz tempa pracy.

    Rodzaje przerw w pracy:

    ...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.04.2011 Znaków /3 006

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Znak towarowy

    Charakterystyka

    Znak towarowy - to znak graficzny (wyraz, rysunek, kompozycja kolorystyczna, forma przestrzenna), melodia lub sygnał dźwiękowy, który w jednoznaczny sposób pozwala odróżnić towar jednego przedsiębiorstwa od towaru tego samego rodzaju innych przedsiębiorstw. Dodatkowo znak towarowy może...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.04.2011 Znaków /4 874

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Znak towarowy

    Charakterystyka

    Znak towarowy - to znak graficzny (wyraz, rysunek, kompozycja kolorystyczna, forma przestrzenna), melodia lub sygnał dźwiękowy, który w jednoznaczny sposób pozwala odróżnić towar jednego przedsiębiorstwa od towaru tego samego rodzaju innych przedsiębiorstw. Dodatkowo znak towarowy może...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /09.04.2011 Znaków /4 874

    praca w formacie txt

Do góry