Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Rynek jako podstawa działań przedsiębiorstwa

     

    Rynki preds.(biznesowe) obejmują preds. I instytucji, a także osoby fizyczne które nabywają dobra w celu dalszej produkcji, odsprzedaży, redystrybucji.Predsiębiorstwa ( wliczając w to instytucje rządowe i organizacje typu monprofit)stanowią rynek dla dostawców surowców i wyrobów gotowych oraz części...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /2 781

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Elementy otoczenia przedsiębiorstwa

     

    Marketing jest wytworem określonych warunków, pojawienie się ograniczeń po stronie popytu oraz związanego z tym narastania trudności w sprzedaży lub niepewności zbytu produktów na rynku. Zmieniające się nieustannie warunki działania są jednym z podstawowych czynników wpływających na wewnętrzną...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /3 039

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zależności między ceną a popytem

     

    Mają dwustronny charakter.. Cena wywiera wpływ na popyt ale jej zmiany zależą od zmian zachodzących w popycie. Reakcje popytu na zmiane cen znajdują wyraz w cenowej elasyczności popytu.

    3Rodzaje popytu:

    popyt elasyczny-gdy względne zmienne popytu są większe niż względne zmiany cen

    popyt...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /3 365

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Miejsce i funkcje cen w marketingu

     

    Ważnym elementem marketingu jest cena. Nie występuje ona jako wyizolowany instrument mark. Lecz w powiązaniu z innymi instrumentami i działaniami uruchamianymi przez przeds. W procesie kształtowania zjawisk rynkowych.Zwiazek ceny z innymi elementami mark. Dotyczy jegi sfery instrumentalno –czynnościowej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /1 500

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SPRZEDAŻ OSOBISTA

     

    SPRZEDAŻ OSOBISTA uznawana jest za najbardziej efektywną formę prezentacji produktu. Polega ona na osobistym kontakcie sprzedawcy z nabywcą, zainteresowaniu go produktem i nakłonieniu do transakcji kupna. Ma to szczególne znaczenie w sytuacji gdy konsument nie ma sprecyzowanego sposobu w jaki chce...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /559

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Proces zakupu dóbr konsumpcyjnych

     

    Przed rozpoczęciem planowania marketingowego firma powinna określić swoich docelowych nabywców i poznać charakterystyczny dla nich proces decyzyjny. Wiele decyzji zakupu podejmuje tylko jedna osoba, ale niektóre mogą mieć wielu uczestników, którzy grają rolę:

    Inicjatora – pierwsza wysuwa pomysł...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /6 623

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Czynniki kształtujące zachowanie się konsumentów

     

    Punktem wszelkich działań marketingowych jest konsument. Postępowanie konsumentów to ogół działań związanych z uzyskiwaniem, użytkowaniem i dysponowaniem produktami oraz usługami, wraz z decyzjami poprzedzającymi i warunkującymi te działania.

    Szczegółowy model czynników wpływających na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /6 952

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Al-istisna

    Charakterystyka

    Al-istisna jest jednym z podstawowych islamskich instrumentów finansowych. Al-istisna jest kontraktem, w którym jedna ze stron zleca drugiej wyprodukowanie i dostarczenie ustalonej ilości towaru o precyzyjnie określonych właściwościach. Umowa zawiera ponadto datę dostawy, cenę oraz dzień...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /11.04.2011 Znaków /2 306

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Istota i funkcje produktu

     

    Produkt jest pierwszym i najważniejszym elementem marketing mix. Strategia produktu wymaga koordynacji działań w zakresie asortymentu, lini produktów, marek opakowań i etykiet. Produkty na rynku dzielimy na :Dobra fizyczne (samochody książki),Usługi(fryzjer, koncerty),Osoby (Michael...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /2 328

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kryteria segmentacji na różnych rynkach

     

    Istnieją dwie podstawowe zasady dokonywania segmentacji: metody segmentacji różnią się w zależności od rodzaju oferowanego produktu oraz dokonanie procesu segmentacji jest procesem ciągłym, wymagającym stałego badania cech konsumentów i różnic między nimi oraz dostosowania programu działania do tych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /4 730

    praca w formacie txt

Do góry