Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    CO TO SĄ FUNKCJE MARKETINGOWE?

     

    Szczegółowa analiza struktura funkcji marketingowych w formie rozgałęzionego „drzewa funkcji” jest niezbędna przede wszystkim w kształtowaniu organizacji marketingu gdzie stanowi punkt wyjścia dla przeprowadzenia racjonalnego podziału pracy i tworzenia wyspecjalizowanych komórek i stanowisk...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /1 280

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Podstawowe zasady orientacji marketingowej

     

    Rynek w centrum zainteresowania , co jest związane ze ścisłym określeniem rynku docelowego dla wyrobów przedsiębiorstwa.

    Koncentracja na kliencie ,czyli zabieganie o to , żeby klient był zadowolony z usług; dążenie do ciągłego podnoszenia satysfakcji konsumenta , pozostawanie otwartym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /1 001

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pojęcie i funkcje dystrybucji

     

    Prze proces dystrybucji rozumie się wszelkie czynności związane z pokonywaniem przestrzennych i czasowych różnic występujących między produkcją a konsumpcją. Części składowe dystrybucji:

    Kanały dystrybucji – obejmują doprowadzenie towarów lub sklepów oraz oferowanie tych towarów nabywcom

    Fizyczny...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /1 065

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Proces zarządzania marketingowego

     

    Zarządzanie marketingowe jest procesem planowania i realizacji pomysłów, kształtowania cen, promocji i dystrybucji towarów, usług i idei, mających doprowadzić do wymiany spełniającej oczekiwania docelowych grup klientów i organizacji. Jest to świadome działanie podejmowane w celu osiągnięcia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /1 692

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Funkcje marketingu w przedsiębiorstwie

     

    Filozofia marketingowa, która bazuje na długookresowej działalności przedsiębiorstwa obejmuje:

    orientację na wymianę wymagającą nastawienia na nabywcę i zapewnienie im korzyści,

    orientację na rozwiązywanie problemów nabywcy,

    orientację systemową polegającą na ciągłości...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /3 228

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ewolucja działalności rynkowej przedsiębiorstwa

     

    Marketing-zintegrowany zbiór instrumentów i działań związanych z badaniem i kształtowaniem rynku, opartych na rynkowych regułach postępowania.

    Marketing jest zbiorem instrumentów i działań, wskazuje na jego charakter systemowy charakter instrumentalno-czynnościowy. Skupia w sobie zróżnicowane elementy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /3 962

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    OPAKOWANIE

     

    OPAKOWANIE pełni funkcje użytkowe i promocyjne. Te pierwsze oznaczają, że opakowanie stanowi ochronę dla produktu oraz umożliwia jego transport i porcjowanie. Funkcje promocyjne natomiast wyrażają się w eksponowaniu produktu i dostarczaniu wrażeń estetycznych. Opakowanie ma zwracać uwagę klienta i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /1 226

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    REKLAMA

     

    REKLAMA jest płatną formą promocji produktu lub firmy. Jej celem jest podtrzymanie sprzedaży produktów, pozyskiwanie nowych klientów, wspieranie produktów wchodzących na rynek itd. Ostatecznym rezultatem powinien być wzrost zainteresowania konsumentów danym produktem zakup.

    Skuteczna reklama...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /845

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PUBLIC RELATIONS

     

    PUBLIC RELATIONS stanowi kolejny element marketingu chociaż nie związany ze sprzedażą w sposób bezpośredni. Celem public relations jest tworzenie pozytywnego wizerunku (image) firmy poprzez odpowiednie kształtowanie stosunków z otoczeniem.

    Kreowanie firmy jako rzetelnego producenta i partnera godnego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /830

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PROMOCJA SPRZEDAŻY

     

    PROMOCJA SPRZEDAŻY to działania wyrażające się w stosowaniu krótkotrwałych zachęt mających skłonić klienta do nabycia produktu lub zakupu większych ilości. W tym celu wykorzystuje się takie środki jak: rozdawanie bezpłatnych próbek towaru, udzielanie różnorodnych premii i rabatów, organizowanie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /671

    praca w formacie txt

Do góry