Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Strategie opracowane przez Portera

     

    1. Czym charakteryzuje się strategia wiodącej pozycji kosztowej?

     

    Stosując ten rodzaj strategii za cel główny stawia się utrzymanie niskiego kosztu wytwarzania w porównaniu z konkurentami. Nie pomija się jednak odpowiedniego poziomu jakości wyrobów, świadczonych usług. Obszarem krytycznym są więc w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /8 311

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia wiodącej pozycji kosztowej

     

    Stosując ten rodzaj strategii za cel główny stawia się utrzymanie niskiego kosztu wytwarzania w porównaniu z konkurentami. Nie pomija się jednak odpowiedniego poziomu jakości wyrobów, świadczonych usług. Obszarem krytycznym są więc w tym przypadku koszty. Firmy które stosują ten typ strategii...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /1 900

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Mikael Porter

     

    Mikael Porter jest twórcą zbioru strategii konkurencji, stanowiących bazę, na których firma może prowadzić walkę konkurencyjną. Są to strategie potencjalnie skuteczne, za pomocą, których można uzyskać wyniki lepsze od innych firm.

    Z punktu widzenia Portera istnieją dwie strategie, na podstawie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /425

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia Joint venture albo alians.

     

    Główne korzyści:

    połączenie technologicznych czy marketingowych możliwości powinno dać efekt synergiczny;

    podział ryzyka.

     

    Główne wady:

    możliwość konfliktów dotyczących wspólnej działalności;

    niebezpieczeństwo spadku znaczenia (wartości) jednej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /351

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie wejścia na nowe rynki

     

    1. Strategia wypukła

    Przedsiębiorstwo od razu wchodzi na wszystkie segmenty z pełnym zakresem działania, ponosząc duże nakłady w celu szybkiego przyrostu sprzedaży i zysków

    (właściwa w sytuacji dysponowania odpowiednimi zasobami i / lub nie występowania dużego ryzyka).

     

     

    2. Strategia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /570

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    System informacji marketingowej (SIM)

     

    System informacji marketingowej (SIM) to osoby, wyposażenie oraz procedury związane ze zbieraniem, segregowaniem oraz dystrybucją informacji służącej podejmowaniu decyzji marketingowych.

     

     

    Struktura:

    wewnętrzne sprawozdania (zamówienia, raporty ze sprzedaży, dane o poziomie zapasów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /873

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia ceny penetracyjnej

     

    Strategia ceny penetracyjnej jest przeciwieństwem strategii wysokiej ceny. Wychodzi się tu od stosunkowo niskiej ceny, by w przyszłości ją podwyższać. Motywem takiego postępowania jest chęć szybkiego wejścia na nowy rynek i dokonania jego penetracji. Zamierza się uzyskać duży udział w rynku, co...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /843

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia wysokiej ceny

     

    Strategia wysokiej ceny polega na tym, że początkowo cena jest wysoka, a później jest ona obniżana. W przypadku wprowadzania nowego produktu na rynek zakłada się, że początkowo nabywcami nowego dobra są ludzie o wysokich dochodach, dla których cechy produktu są ważniejsze od jego ceny. Ważniejsza dla...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /818

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SPOSOBY GROMADZENIA DANYCH

     

    Kryterium 1:

    Metody mające cel jawny

    Metody mające cel ukryty

    Kryterium 2:

    Metoda ankietowa:

    Jest określona liczba pytań, kierowanych zazwyczaj do pojedyńczych respondentów. Może to być wywiad osobisty, telefoniczny, pocztowy.

    Metody psychologiczne:

    ...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /2 116

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    System informacji marketingowych

     

    System informacji marketingowych tworzą ludzie, urządzenia, w które są wyposażeni, oraz procedura zbierania, klasyfikowania, analizowania oceniania informacji oraz ich przekazywania podejmującym decyzje marketingowe. Przy czym informacje te powinny być przydatne, dokładne i dostarczane we właściwym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /2 375

    praca w formacie txt

Do góry