Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Perspektywy rozwoju sponsoringu

     

    Charakterystyczną cecha rozwoju sponsoringu we wszystkich krajach wysoko rozwiniętych jest rozszerzenie jego form na nowe dziedziny życia. Zarówno dane statystyczne dotyczące udziału poszczególnych dziedzin życia społecznego w sponsoringu, jak i analiza występujących trendów pozwalają określić dalsze...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /3 363

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rozwój sponsoringu w ostatnich latach

     

    Sponsoring jest jedną z szybciej rozwijających się form promocji. Jego rozwój wynika w dużym stopniu z nasycenia rynku tradycyjną reklamą i ze spadającej jej skuteczności i efektywności. Przeprowadzone w ostatnich kilku latach w Polsce analizy stosunku konsumentów do reklamy wskazują na to, że...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /2 124

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Działalność sponsoringowa Nationale Nederlanden.

     

    Firma Nationale Nederlanden jest holenderskim przedsiębiorstwem działającym w dziedzinie ubezpieczeń na życie. Na początku 1995 roku weszła na polski rynek i jako główne przedsięwzięcie promocyjne wybrała sponsoring, decydując się na wspieranie kultury.

    Wybrano sponsorowanie odbywającego się w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /1 590

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Działalność sponsoringowa przedsiębiorstw

     

    1. Bank Handlowy.

    Bank Handlowy współpracuje od pewnego czasu z AIESEC . Podpisano umowę na realizacje wielu projektów edukacyjnych , wykładów i konferencji. Zasadą jednak jest, że bank finansuje tylko poszczególne, odpowiednio uzasadnione projekty. Bank jest współorganizatorem corocznych targów pracy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /5 639

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rola sponsorowania w kulturze

     

    Sponsorowanie w obecnym etapie rozwoju społeczno – gospodarczego kraju jest istotnym źródłem finansowania kultury. Dlatego wiele instytucji, organizacji i twórców nie mogłoby egzystować bez tej formy pomocy.

    zyskanie przychylności władz i społeczności lokalnych,

    promieniowanie dobrej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /2 326

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sponsoring w kulturze

     

     

    sztuka malarska, tj. malarstwo, plastyka, grafika, architektura, fotografia,

    teatr, tj. opera, operetka, balet, sztuki teatralne, widowiska sceniczne,

    muzyka klasyczna i muzyka rozrywkowa,

    literatura, tj. książki i czasopisma,

    filmy dla kina i telewizji,

    opieka...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /4 340

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sponsoring telewizyjny

     

    Sponsorowanie telewizyjne – współfinansowanie w sposób bezpośredni lub pośredni produkcji i/lub emisji programów telewizyjnych w celu rozpowszechniania nazwy firmy, znaku towarowego lub produktu sponsora.

     

    Rodzaje sponsoringu telewizyjnego:

    Sponsorowanie finansowe

    Sponsorowanie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /6 900

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    REKRUTACJA, SELEKCJA I SZKOLENIE SPRZEDAWCÓW

     

    Proces selekcji kandydatów obejmuje następujące etapy:

    Sporządzenie dokładnego opisu stanowisk krótkim, jasnym i prostym językiem.

    Określenie pożądanego profilu osobowego:

    wygląd zewnętrzny, ogólne wrażenie, czynniki mierzalne (wiek, wykształcenie, doświadczenie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /1 431

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STYL I KULTURA ZARZĄDZANIA

     

    Podstawowe elementy zarządzania sprzedażą noszą nazwę „siedem S”. Można je podzielić na dwie kategorie:

    Trzy „twarde S”:

    strategia: kładzie nacisk na potrzebę wytyczenia kierunku działania. W zakres strategii sprzedaży wchodzi:

    wyznaczanie właściwości obszarów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /3 500

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zadania szefa działu sprzedaży

     

    Podstawowym celem zarządzania sprzedażą jest osiągnięcie zaplanowanych celów firmy za pomocą takiego motywowania członków zespołu handlowego, by pracowali na najwyższym dostępnym poziomie. Spośród podstawowych funkcji zarządzania...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /4 273

    praca w formacie txt

Do góry