Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Strategia pull

     

    Towarzyszy na ogół dystrybucji selektywnej i wyłącznej.

     

    Polega na intensywnym stosowaniu instrumentów promocji mix, głównie reklamy określonych produktów w celu pobudzenia popytu konsumentów finalnych.

     

    Jej głównym zadaniem jest „ssanie” produktu do kolejnych ogniw...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /776

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia push

     

    Towarzyszy na ogół dystrybucji intensywnej.

     

    Polega na oddziaływaniu środkami promocji na poszczególne ogniwa dystrybucji (hurt i detal).

     

    Jej głównym zadaniem jest „pchanie” produktu w stronę konsumenta przez wybrany kanał dystrybucji.

     

    Cechuje ją agresywne...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /633

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie promocji wg charakteru działań

     

    Wykorzystanie promocyjnych walorów produktu, cen i dystrybucji.

    Koncentrowanie różnych rodzajów promocji w miejscach detalicznej sprzedaży (merchandising).

    Prowadzenie kampanii reklamowych za pomocą masowych środków informacji.

    Łączenie reklamy z aktywizacją sprzedaży (dla...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /899

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    POPYT NA RYNKU TOWARÓW I USŁUG PRZEMYSŁOWYCH

     

    Charakter popytu na towary przemysłowe stawia niepowtarzalne wyzwania – a także możliwości – przed menadżerem marketingu.

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /1 218

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARKETING DÓBR I USŁUG PRZEMYSŁOWYCH

     

    Osoby zajmujące się marketingiem dóbr i usług przemysłowych obsługują największy rynek – wartość transakcji na nim znacznie przewyższa wartość rynku końcowego konsumenta. Na rynku towarów przemysłowych nawet pojedynczy klient może generować niezwykle wysoko poziom zakupów. Wszelkie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /2 422

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    RODZAJE KLIENTÓW

     

    Zwracanie uwagi na nastawienie klienta:

    W momencie rozpoczęcia rozmowy a nawet wcześniej, powinniśmy zwrócić uwagę na nastawienie klienta. Zadajemy sobie pytanie, jak i dlaczego klient może się czuć w określony sposób, np.:

    ˇ Czy znamy albo rozpoznajemy danego klienta? ˇ Czy jego wygląd lub słowa...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /6 978

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KLASYFIKACJA DÓBR PRZEMYSŁOWYCH

     

    Firmy nabywają szeroki wachlarz dóbr i usług. Klasyfikacja dóbr przemysłowych pozwala wybrać odpowiednie strategie marketingowe na rynku przemysłowym. Dobra te można podzielić w oparciu o to, w jaki sposób uczestniczą w procesie produkcyjnym i jaki jest ich względny koszt. Możemy wyróżnić trzy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /963

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGIA MARKETINGU DÓBR I USŁUG PRZEMYSŁOWYCH

     

    Znaczenie systemu klasyfikacji dóbr ujawnia się szczególnie wyraźnie przy badaniu zróżnicowania wzorca marketingu w zależności od kategorii towaru. Strategia marketingowa właściwa dla pewnej kategorii dóbr może być całkowicie nieodpowiednia dla innej. Często potrzebna jest zupełnie inna strategia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /1 388

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rodzaje sponsoringu

     

    Po dokonaniu rozróżnienia sponsoringu od najbliższych podobnych przedsięwzięć warto przedstawić jego rodzaje.

    Można wyróżnić kilka rodzajów sponsoringu.

     

    Podstawowym kryterium jest wyróżnienie sponsora ze względu na cel, jaki sponsor zamierza osiągnąć dzięki wspieraniu innych.

    Celem...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /7 474

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Co to jest sponsoring?

     

    Sponsoring to bezpośrednie lub pośrednie finansowanie lub współfinansowanie, wyrażane w pieniądzu, rzeczach lub usługach, dokonywane przez określony podmiot (sponsora) na rzecz wybranej osoby fizycznej, organizacji, instytucji lub innej struktury prawnej (sponsorowanego) w celu wykonania przez nią...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kelly Dodano /11.04.2011 Znaków /2 918

    praca w formacie txt

Do góry