Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Public relations

     

    Public relations – nazywa się ogół stosunków przedsiębiorstwa (firmy) z jej otoczeniem, tj. nabywcami, dostawcami, jednostkami kooperującymi, administracją gospodarczą, terenową itp..

    Public relatione określa tę działalność jako „planowane i ciągłe wysiłki mające na celu stanowienie...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomiczne

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /3 562

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Akwizycja

     

    Akwizycja – uważana jest za najbardziej skuteczną formę oddziaływania na nabywców, ale zarazem kosztowną. Stąd jej najszersze zastosowanie znajdujemy w obrocie towarami o wysokiej wartości jednostkowej, a w szczególności obrocie sprzętem inwestycyjnym i obrocie patentami (licencjami)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /2 629

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Promocja

     

    Promocja – jest to zjawisko które można zdefiniować jako oddziaływanie na nabywców w celu skłonienia ich do działania zgodnego z intencjami nadawcy.

     

    Promocja oznacza wszelkie sposoby komunikowania się z odbiorcami. Za jej pomocą rozwiązuje się sprawy dotarcia z informacją o produkcie do grupy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 987

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Korzyści skali

    Charakterystyka

    Ze zjawiskiem korzyści skali mamy do czynienia w przedsiębiorstwach produkcyjnych.

    Zjawisko to utożsamiane jest zazwyczaj z sytuacją, gdy w przedsiębiorstwie długookresowe koszty przeciętne spadają wraz ze wzrostem rozmiarów produkcji.

    Przyczynami korzyści skali są: niepodzielność...

    Ocena / Kategoria / Mikroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /11.04.2011 Znaków /4 434

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PROMOCJA A DYSTRYBUCJA

     

    Dystrybucja – jest częścią marketingu, na którą składają się wszystkie działania związane z fizycznym przepływem od ich wytwórcy do docelowego konsumenta lub użytkownika.

    >

    >

    1 J. Altkorn i T. Kramer „Leksykon Marketingu”, PWE, Warszawa 1998, s.235

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /848

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PROMOCA A CENA

     

    Cena – jest to wartość towaru wyrażona w pieniądzu, czyli kwota jaką klient musi zapłacić aby otrzymać dany produkt. Polityka cen zależy od rodzaju produktu oraz wielkości rynku docelowego. Przy ustalaniu ceny należy wziąć pod uwagę wszystkie czynniki, które ją kształtują. Czynniki...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 310

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZWIĄZEK PROMOCJI Z PRODUKTEM

     

    Produkt – w znaczeniu marketingowym rozumiany jest bardzo szeroko. Jest to wytwór pracy ludzkiej, który w wyniku przeprowadzonych badań marketingowych powinien zaspokajać odczuwanie potrzeby, do starczać korzyści związanych z jego użytkowaniem oraz satysfakcji z jego posiadania.

    Związki promocji z...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /4 129

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA ZNACZENIE PROMOCJI DLA PRZEDSIĘBIORSTWA

     

    Znaczenie promocji dla przedsiębiorstw jest uzależnione od wielu różnych czynników.

    Do najważniejszych należą:

    Zamierzenia przedsiębiorstwa w stosunku do danego rynku

    Konkurencja na rynku

    Charakter rynku

    Rodzaj i jakość sprzedawanych towarów

    Stopień zróżnicowania...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /4 155

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PROMOCJA JAKO PROCES KOMUNIKOWANIA SIĘ PRZEDSIĘBIORSTWA Z RYNKIEM

     

     

     

    Proces ten składa się z dwóch faz:

    faza I – otrzymanie przez przedsiębiorstwo informacji z rynku jako rezultat prowadzonych badań marketingowych.

    faza II – przekazywanie przez przedsiębiorstwo informacji na rynek.

    W warunkach istnienia konkurencji oraz bogatej oferty towarów i usług oferowanych...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomiczne

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /8 947

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Promocja

     

    Promocja - słowo pochodzi od łacińskich wyrazów promotio i promovere, oznaczających poparcie i prowadzenie naprzód.

    Synonimem słowa promocja jest określenie „oddziaływanie na rynek” lub „wpływanie na nabywców”. Użycie powyższych zwrotów podkreśla fakt wpływania zarówno na nabywców...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Kim Dodano /11.04.2011 Znaków /1 248

    praca w formacie txt

Do góry