Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    STRATEGIA MARKETINGOWA

     

    Pojęcie strategii marketingowej pojawiło się w literaturze w połowie lat 60. XX w. i stanowi efekt poszukiwań nowych metod zarządzania przedsiębiorstwami. Zarówno pojęcie strategii, jak też istota strategii marketingowej definiowana jest w różny sposób. Najczęściej jako:

    wybór celów, rodzaj...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /6 319

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARKETING JAKO NARZĘDZIE PRZEDSIĘBIORCY

     

    Dla przedsiębiorcy, a więc osoby władającej określonym kapitałem i odpowiedzialnej za jego pomnażanie, marketing jest przede wszystkim szansą zmniejszenia ryzyka działania. Czas wielkiej improwizacji w biznesie na rynkach krajów wysoko rozwiniętych dawno minął.

    >

    >

    >

    >

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /3 357

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARKETING TRADYCYJNY I WSPÓŁCZESNY

     

    Marketing jest określoną koncepcją kierowania rynkiem. Ogólnie można powiedzieć, że koncepcja ta dostosowuje działalność producenta do nabywców. Chodzi tu o potrzeby bieżące jak i potrzeby przyszłe. Położenie nacisku na potrzeby, przyszłe ma wielorakie uzasadnienie, bo w porę można dostosować...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /3 058

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    POJĘCIE I GENEZA MARKETINGU

     

    Marketing jest nie tylko określoną kategorią, ale także koncepcją traktowania problemów i zjawisk rynkowych. Obejmuje czynności rynkowe z wyjątkiem czynności fizycznych związanych z przekształceniem dóbr w produkty lub usługi. Można powiedzieć też, iż jest to proces społeczno-gospodarczy, którego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /5 819

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dystrybucja

     

    Poprzez dystrybucję rozumie się wszystkie czynności związane z przesuwaniem produktu od producenta do konsumenta lub finalnego odbiorcy. Czynnościami takimi mogą być np.: transport, magazynowanie, konserwacja oraz sprzedaż. Drugą stroną tej działalności są zagadnienia związane z określeniem liczby...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /429

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cena

     

    Zazwyczaj kluczowa rolę w marketingu odgrywa cena. Musi być ona dostatecznie atrakcyjna dla odbiorcy, aby się zdecydował na kupienie towaru, czy usługi. Istota podejścia marketingowego polega tu na tym, że w określaniu wielkości ceny punkt wyjścia stanowią nie koszty wytworzenia, lecz możliwości...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /349

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARKETING UBEZPIECZEŃ TOWARZYSTWO UBEZPIECZENIOWE

     

    Działalność ubezpieczeniową w Polsce regulują postanowienia Ustawy o działalności ubezpieczeniowej, a prowadzenie tej działalności wymaga uzyskania stosownego zezwolenia Ministra Finansów. Wniosek o zezwolenie powinien zawierać:

    § Nazwę, siedzibę, obszar i rzeczowy zakres działania zakładu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /10 760

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Andon

    Charakterystyka

    Główne narzędzie umożliwiające realizację zasady Jidoka, zapoczątkowany przez Toyotę, obecnie część składowa production. Andon to wizualny sposób komunikacji przy użyciu sygnałów świetlnych. Daje możliwość zatrzymania procesu produkcyjnego w momencie pojawienia się defektu...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.04.2011 Znaków /840

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zestawienie zmian w kapitale własnym

    Charakterystyka

    Zestawienie zmian w kapitale własnym - element sprawozdawczości finansowej, wprowadzone w 1999 roku w polskim systemie rachunkowości.

    Przedstawia majątkowo - finansową sytuacje przedsiębiorstwa.

    Dokument ten zawiera informacje dotyczące zmian (zmniejszenie lub zwiększenia) w strukturze...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.04.2011 Znaków /2 600

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Depozyt overnight

    Charakterystyka

    Depozyt overnight – depozyt, który zostanie rozliczony do końca następnego dnia roboczego po dniu złożenia depozytu.

    Overnight to specyficzny rodzaj depozytów bankowych, który cechuje się bardzo krótkim okresem zablokowania środków – zazwyczaj wynoszącym jedną dobę z...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.04.2011 Znaków /1 962

    praca w formacie txt

Do góry