Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Polityka ceny

     

    Całokształt działań zmierzających do określenia w niej miejsca i roli ceny oferowanego produktu (taryfa, czynsz, honorarium, itp.).Decyzja o wysokości ceny wpływa bezpośrednio na wielkość osiągniętego dochodu z realizacji produktu na rynku, podczas gdy wykorzystanie innych instrumentów wymaga...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /9 085

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wpływ ceny na marketing.

     

    Jak powszechnie wiadomo cena zarówno przy produktach, jak i przy usługach ma bardzo duże znaczenie. Od niej bowiem w dużej mierze zależy dynamika sprzedaży oraz istnienie danego towaru na rynku. Dlatego bardzo ważne jest ustalenie właściwej polityki cenowej.

     

    Cele polityki cen:

    zwiększenie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /4 529

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    FUNKCJE MARKETINGOWE

     

    Firmy działające na rynkach krajów rozwiniętych stosują powszechnie marketing - kompleks skoordynowanych działań , na który składa się znalezienie pomysłu na produkt ( materialny lub usługę ), którego potrzebują odbiorcy , zaprojektowanie , wytworzenie i wprowadzenie produktu na rynek oraz jego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /10 520

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing w Internecie

     

    CD-ROM, Internet, telewizja kablowa, interaktywna i cyfrowa wymuszają zmianę języka i kształtu reklamy. Niebawem twórcy kampanii promocyjnych będą musieli sprzedawać informacje, a nie jak dotychczas - emocje. Czeka nas zmierzch kampanii globalnych i renesans lokalnych. Już niedługo światowa sieć...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /20 641

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Internet w Polsce - globalny charakter medium

     

    W grudniu 1989 roku rozpoczęły się intensywne starania polskich środowisk naukowych o włączenie Polski do europejskiej naukowej sieci komputerowej EARN. Profesor uniwersytetu Warszawskiego, Tomasz Hofmokl, 21 marca 1990 roku został pełnomocnikiem ds. podłączenia naszego kraju do EARN; 17 sierpnia 1990...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /8 553

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Historia Internetu

     

    Niewiele osób wie, że to, czym dziś się fascynujemy, ma swoje korzenie w czasach odległych o 30 lat. W latach 60. naukowcy w firmie Rand Corporation starali się opracować model systemu komunikacyjnego dla amerykańskich dowódców, który byłby w stanie działać nawet po zniszczeniu dużej jego części...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /6 739

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pojęcie i istota Internetu

     

    Tak jak niegdyś odkrycia w dziedzinie elektryczności zaowocowały wynalazkiem telefonu przez Bella, tak dzisiaj logicznym następstwem gwałtownego rozwoju technologii komputerowej i rozwiązań informatycznych musiała się stać ogólnoświatowa komputerowa sieć komunikacyjna. Prawdziwym fenomenem było...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /5 981

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Czynniki determinujące znaczenie marketingu globalnego

     

    Do podstawowych czynników które wyznaczają znaczenie stosowania zasad marketingu globalnego zaliczyć należy globalizację rynków wynikłą przede przez wszystkim przemiany społeczno-polityczne w byłych krajach socjalistycznych (wśród nich Polska), prywatyzacja przedsiębiorstw i dążenie tych krajów do...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /4 479

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing globalny

     

    Marketing globalny jest to działalność marketingowa przedsiębiorstwa będąca rezultatem przyjęcia orientacji globalnej. Oznacza to w praktyce dążenie firmy do zaspokajania potrzeb nabywców w różnych krajach za pomocą tych samych instrumentów marketingu, tego samego zestawu oferowanych wartości. Jest...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /7 518

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing globalny i jego założenia

     

    Marketing globalny jest to marketing firm, które ze względu na światowe znaczenie i renomę swoich produktów i usług, działają w formach organizacji ponadnarodowych, o trudnym do ustalenia kraju pochodzenia. Ze względu na globalny charakter branż i produktów oraz globalny zasięg działalności marketing...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Evelyn Dodano /12.04.2011 Znaków /9 997

    praca w formacie txt

Do góry