Ekonomiczne /10 520 prac/

  • Ocena brak

    Orientacje marketingowe

     

    Marketing jest pojęciem żywym, które kształtowało się wraz z rozwojem gospodarki rynkowej . Teoria nauki o marketingu wyodrębniła cztery główne fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstw:

    Orientacja produkcyjna

    Orientacja produktowa

    Orientacja sprzedażowa

    Orientacja...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /2 572

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    1.Collage wizualny

     

    Metoda wykorzystywana jest gdy celem badania jest określony kierunek pozycjonowania produktu lub też wizerunku użytkownika wewnątrz produktu lub marki.

    Respondenci proszeni są o zobrazowanie pewnych pojęć, idei, cech przedmiotów, osób za pomocą zdjęć, rysunków wybranych spośród całego ich zbioru...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /1 203

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Focus Group Interview.

     

    Zogniskowany wywiad grupowy – Focus Group Interview.

    Metoda badań jakościowych. Niewielka grupa ludzi wyselekcjonowana na podstawie określonych cech, zebrana w jednym miejscu uczestniczy w intensywnej dyskusji prowadzonej przez moderatora, który wykorzystuje wewnętrzną dynamikę grupy, koncentruje rozmowę...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /583

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badania telemetryczne

     

    Badania telemetryczne – prowadzone na potrzeby mediów, agencji. Badania panelowe oglądania telewizji przez członków gospodarstwa domowego za pomocą urządzeń elektronicznych, rejestruje się sekunda po sekundzie jakie kanały TV są oglądane przez poszczególnych członków gospodarstwa domowego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /465

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badania koniunkturalne

     

    Badania koniunkturalne – odnoszą się do tych elementów sytuacji na rynkach danego towaru, które charakteryzują się większym stopniem zmienności niż jej elementy będące przedmiotem badań strukturalnych.

     

    Celem badania koniunktury (kształtowania się sytuacji na rynku danego towaru w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /883

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badania rynku

     

    Badania rynku – to oparte na naukowych podstawach rozpoznanie mechanizmu rynku, jego struktury, stanu i rozwoju elementów w celu stworzenia przesłanek do podejmowania decyzji. Badania rynku to analiza rynku i prognozy rynku.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /246

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badania marketingowe

     

    Badania marketingowe – to systematyczne projektowanie, zbieranie, analizowanie, prezentowanie i interpretacja danych oraz wyników badań związanych istotnie ze specyficzną sytuacją marketingową przedsiębiorstwa w celu podjęcia najbardziej trafnych i operatywnych decyzji marketingowych.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /313

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wywiad marketingowy

     

    Wywiad marketingowy – zestaw źródeł i procedur poprzez które można otrzymać codzienną informację o zmianach zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstwa. Informacje pochodzą z codziennej prasy branżowej, gospodarczej, mediów elektronicznych, rozmowy z klientami, dostawcami, pracownikami...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /342

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Typy decyzji

     

    Typy decyzji:

    Decyzje standardowe,

    Decyzje podstawowe.

     

    Decyzje standardowe – są to takie decyzje, które powtarzają się periodycznie, odznaczają się algorytmami złożonymi z niewielu, zwykle prostych kroków i wymagają stosunkowo niewielu informacji. Decyzje nie angażują wielu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /747

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kryteria podejmowania decyzji

     

    Kryteria podejmowania decyzji:

    Ze względu na złożoność podejmowanej decyzji,

    Ze względu na częstotliwość podejmowania decyzji,

    Ze względu na horyzont czasowy decyzji.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Carmen Dodano /14.04.2011 Znaków /207

    praca w formacie txt

Do góry